L1 debuut (11/12)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Martsje

L1 debuut (11/12)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 21:12

Nadat ik m'n laatste puntje in de B behaald had, mocht ik nu starten in de L1. Gister kreeg ik (pas) te horen dat ik ook werkelijk op de L1 startlijst stond. Ik was er zelf achteraan geweest, maar de wijzigingen waren mij niet doorgegeven, dus was ik er zelf achteraan geweest. Dus op naar Siegerswoude voor m'n L1 debuut.
Met het losrijden was Martsje niet echt lekker voor het been. Na wat schakelwerk en tempowisselingen werd het gelukkig al beter.
In de bak waar de proeven werden gereden, stonden op de korte zijde bij C witte hekjes, omdat de bak anders te groot was. Dit had Martsje nog nooit eerder gezien, dus dat was natuurlijk heel erg eng... Ik ben op die korte zijde op de binnenhoefslag gaan rijden, zodat ik geen moeilijkheden daar zou krijgen.
Jammer genoeg was mijn voorlezer er niet helemaal bij, en vergat iets voor te lezen zodat ik zelf ook helemaal de kluts kwijt was. Ik moet eerlijk toegeven, ik had de proef ook nog niet gereden, maar had wel goed doorgelezen wat ik allemaal moest doen. Kortom, ik heb een paar voltes gereden, en toen mijn voorlezer wist waar hij was, kon ik weer verder.
Al met al was ik toch wel tevreden. Het was tenslotte voor ons allemaal de eerste keer in de L1. Achteraf bleek ik 143 punten te hebben. Zo benik in de B ook begonnen, en toen haalde ik daarna alleen maar winstpunten. Dus als het deze keer ook zo gaat, dan ben ik helemaal tevreden. Toch weet ik dat dat niet zal gaan deze keer, maar ik denk dan maar weer zo;
Als ik maar lekker heb gereden!! En dat had ik ondanks alles, vandaag ook weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 21:34

Helemaal niet slecht voor de eerste keer!
Volgende keer weer beter!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 00:56

Nou, dat viel toch heel erg mee Erika?
Je aanleuning was heel netjes over het algemeen, en je zit er heel netjes op en werkt je onderdelen netjes af. Dus als je niet verkeerd rijd scheelt het volgens mij al vrij veel in je punten Haha! Tja... en verder gewoon blijven werken aan de zwakke puntjes Knipoog
Wanneer is de eerstvolgende wedstrijd? Ik hoop dat het voor mij zaterdag ook weer eens beter gaat dan de vorige 2 wedstrijden... Verdrietig

Martsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 13:13

Bedankt. Voor mijn idee liep Martsje niet zo lekker als anders. Maar goed zo zie je maar weer dat het er heel anders uit kan zien, dan je zelf denkt. Knipoog
Mijn eerstvolgende wedstrijd zou ook volgende week zijn, maar ik sta op de wachtlijst. Dus dan wordt het voor mij in januari. Zo uit m'n hoofd dacht ik dat het de 15e is. Ook in Siegerswoude. Haha!