Wobke liep keurig de trailer in. Super gewoon.

Onderweg was hij ook heel braaf. Vrachtwagens die langskwamen waren toch wel wat eng maar gewoon een voorbeeldig paard.
Aangekomen in Hollandse Rading. Wobke het zadel en hoofdstel ingedaan en Cor (bedankt voor alle hulp) liep alvast een rondje door de binnenbak. Hoorde dat dat heel eng voor hem was hoor.

Daarna losrijden was zelf toch wel iets gespannen en daardoor iets te afwachtend. De eerste proef ging zoals verwacht, niet.
De tweede proef had ik zo iets van lopen en het zelf ook gewoon doen. Dat had ik natuurlijk ook de eerste proef moeten doen maar ja zo gaat dat. We dachten biede: Help, Beide wat onwennnig !!!
De tweede proef ging al veel fijner. Ik had nu wel het idee dat ik lekker rond ging en dat sommige delen aardig gingen en voor een eerste keer was ik dik tevreden.
Wobke was zo blij met al die nieuwe vrienden hij bleef maar hinniken. Zo lief.
Mariette(bedankt ook jij voor alle hulp en het voorlezen) vertelde dat zij de puntenlijsten voor mij niet mocht halen of ik even meeging. Natuurlijk liep ik mee. Wist ik veel!!
Van de eerste proef was de tweede prijs 158 en de eerste 159. Nou daar zat ik toch ver onder. (145 punten had ik)
De uitslag van de tweede proef werd meedegedeeld en ik was even sprakeloos want ik was tweede met 157 punten. Dat had ik echt niet verwacht.
Wat knap van ons!!!. Helemaal leuk.
De volgende keer dat we voor het eggie gaan starten is 8 januari. Ik heb er nu al zin in.
Mariette heeft foto's gemaakt en die zullen snel voor jullie geplaatst worden.