Met losrijden. Hij liep echt super, derbij met zijn hoofd geen grapjes en geen LAMA(kijken hoe hoog hij kan lopen met zijn hals
). Ik had zo de dressuurproef in gekunt. Met losspringen 1 stop. Maar de bodem was zo zwaar en eidereen reed natuurlijk weer in de weg
Achter de oxer allemaal gaten enzo. Maar het gign wel lekker, Hij wilde graag. In de ring. Hij wilde overal langs
(dat is af en toe een probleem). Op hindernis 1 een stop. Eigen schuld veel te mutserig gereden. Daarna wel goed er overheen en hindernis 2 ook. Hoek door naar hindernis 3 een dubbelsprong. Ik was de hoek nog niet uit of hij stopte al(5 meter voor de hindernis
). Toen heb ik maar afgegroet want dan doet hij het toch niet. Eerst was ik nog niet echt boos maar ineens
Rot beest!!! Nou ja, op het losrijterein nog effe 3 keer een steiltje gesprongen en dat deed hij weer goed. Volgende keer maar weer proberen. We zijn op de goede weg opzich(ja het gign eerst echt dlecht, bij het minste of geringste staken en vandaag ging het al wat beter). Volgende week maar lekker dressuur rijden
(toch spring ik liever
).
Hoe het komt etc. begin ik niet aan, want springen kan ik niet
Mn moeder zij dat hij gewoon weer een bui had. Een andere verklaring