Jumping Mechelen...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marije1987

Jumping Mechelen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 22:44

Hallo mede-Bokkers! Lachen
Gaan jullie ook naar Jumping Mechelen of zijn jullie daar al eens geweest? Ik ben heel benieuwd hoe het daar is, want ik ga er de 30e december heen samen met vader.
Mijn (ex)pony(2 oktober verkocht..) springt daar namelijk in de finale stijlrijden mee, en dit leek me een erg leuk concours om te gaan kijken.. Dus ik vroeg me af of iemand weet hoe het daar is.. en misschien zelfs meerijd(belgen dan.. Knipoog ).. Alvast bedankt! Lachen

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 22:50

hey marije,
ik ben al een jaar of 3 naar mechelen geweest Lachen
het is er echt wel wijs hoor *LOL* je vind er 2 pistes de A en de B piste een grote en een kleine dus Lachen en der tussen allemaal leuke kraampjes waar je allerlei spullen kan kopen (slecht als je geld bij je hebt Tong uitsteken )

het is echt wel eens de moeite op er naartoe te gaan!!
ben elk jaar al 2 dagen geweest ongeveer en vant jaar ga ik ZEKER terug ga wss zondag kijken omdat het dan de premiere is van de eventing (rij ook eventing dermee Tong uitsteken ) en de 2de dag zou best wel eens kunnen tijdens het steilrijden. echt fijn dat je expony ook meerijd dan moet het wel een superpony zijn wss Haha!

veel plezier ginder en je zal je het zeker niet beklagen Knipoog

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 22:54

Ik ga elk jaar! Slim
Nu ga ik 28 December naar de dressuur zien, wel jammer dat het zo vroeg is. Haha!

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:00

heb velede jaar de dressuur gezien het was wel de moeite

Oranje007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:25

druk , veel winkels !! wel tof , je moet we zien dat je een tafeltje kan bemachtige xxx

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 14:50

Ja ik koop ook elke keer iets. Haha!
De nekkerhallen is op dat moment de dichtsbijzijnde ruitersshop. Tong uitsteken

MeiaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 15:04

Dag Anneke!Ghebt zeker aan uw profiel gewerkt?
On topic:mechelen is elk jaar de moeite,wel jammer dat het tamelijk ver rijden is.Ik ga zondag,maandag of woensdag,ik ben er nog niet helemaal uit...

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:05

hey caro heb inderdaad men profiel eens veranderd Haha!

ik ga zondag wss zeker met de manege maar caro als je een andere dag nog gaat je weet et he Haha! Tong uitsteken hehe

ga echt wel sparen Lachen want vind er altijd wel iets om te kope Tong uitsteken

MeiaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:08

OMG ik sta echt verschrikkelijk op diene foto vant kamp è...Jaja,ik laat het u weten dan(mini boktmeeting...)Ik ben ook aant sparen,de kerstcadeautjes zullen vant jaar niet te duur mogen zijn,want ik wil genoeg over hebben voor Mechelen...erg è...

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:11

mja tis wel neig. ben ook zo wa aant zien oeveel dak uitgeef aan die cadeaukes. mijn kerstkaartjes heb ek zelf gemaakt das ook al geld bespaard Tong uitsteken ma vin ze wel mooi aja,ge krijgt ook eentje Knipoog
maar ja mechelen is ene keer per jaar dus dan moet da kunnen eh! Haha!

bwa ja das ne foto van 2 jaar zeker geleden sta der ook ni neig fris op hehe ma twas toch e zalig kampje nog toen Haha!

keb gezien da ge u profiel ook veranderd hebt want vroeger stond er de jacht is open en nu niet meer Tong uitsteken

whiiii bijna mechelen *LOL* Haha! Tong uitsteken

MeiaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:14

Ahn,ghebt et ook al gemerkt...das rap,want kheb et deze morgen pas veranderd...Awel?marcheerd uwen avatar nog ni?

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:17

neje Verdrietig em is altijd te groot en denk da em ni ga verandere ook ni. Scheve mond
tgggg