Frustraties...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kieffertje

Frustraties...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 17:06

Morgen moet ik starten in Lochem. Althans, dat is de bedoeling. Nu mailde zo'n vrouw van de organisatie een paar dagen geleden dat ze ons was vergeten in te delen. Zomaar, helemaal niet aan gedacht! Stomme fout dus. Gelukkig vond zij dat ook en ze maakte duizend excuses. Natuurlijk zouden we nog gewoon op de lijst gezet worden en donderdag zou ik weten om welke tijd ik moest starten. Is natuurlijk al laat, maar er moest gekeken worden wat er uitviel. Nu is het alweer vrijdag en nog steeds heb ik niks gehoord. Het secretariaat van onze vereniging zou gebeld worden, maar moet er nu zelf achteraan. Over 24 uur of minder moet ik starten en ik weet nog steeds de tijd niet. AAAAAAARGH... Moest me even afreageren.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:26

Ik zou zelf eventjes bellen, misschien is ze het weer vergeten.

In ieder geval succes!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:16

Idd, zelf even bellen, dit weten ze toch al lang...

Hun fout..

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:46

dat is K*T........ en hoezo iemand uitvalt??? ze moeten je gewoon indelen.....

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:13

En, weet je al iets? Stel dat je morgenvroeg al moet, dan is dat wel heel vervelend.

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 13:52

Omdat gister alles tegenzat (bak bevroren, nieuwe poetskist kapot, ik niet lekker) heb ik besloten om maar helemaal niet te gaan. Wel balen, want het was selectie, maar oke. Sonja (secretaresse van de vereniging) was er weer achteraan gegaan, er moesten en namelijk meer starten, en hoorde om 7.00 uur dat ze over een uur meer zouden weten. Mijn moeder keek om een uur of negen en toen stond ik om kwart voor elf ingedeeld! Dan had ik dus nog zo'n 15 uur gehad... Vind het wel jammer dat ik niet gegaan ben, maar alles was zo'n gehaast geworden en zo'n gedoe, dat het niet heel veel uitmaakt. Omdat ik ziek ben geweest had ik toch al niet zo veel gereden. Maar vind het wel heel raar gegaan allemaal!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:16

idd beetje raar hoe dat is gelopen!
heb je snel weer wedstijd?
ga ook gauw ff je mailtje beantwoorden ( zoek vast een datum uit dat je kunt Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:29

Jammer dat je niet gegaan bent. Raar secretariaat daar.....

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 18:42

Ik wacht met spanning, Alja. Ik heb volgende week alweer wedstrijd en dan weer begin januari, dus kansen zat nog!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:45

bekijk je mailbox maar eens Haha!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:16

zo das klote Tong uitsteken tsja zo iets dat doe je toch niet? en hoe kan je het nou vergeten? snpa dr nix van...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 20:33

Hm, dat had ik dus ook. (zit bij zelfde vereniging als TS).
Ik zou dus ook gisteren een mailtje krijgen hoe laat ik zou moeten starten. Maar ik moest gisteren na school werken tot negen uur, maar als ik dan vroeg zou moeten starten kon ik om 6 uur naar huis gaan.
Maar om 6 uur nog steeds geen mailtje hoor. Dus heb ik mijn moeder even gebeld, en die heeft Sonja (secretaresse v/d vereniging) gebeld. Sonja heeft naar het wedstrijdsecretariaat gebeld, en belde om 8 uur terug dat ik om 14.22 kon starten. Heb dus nog wel tot 9 uur gewerkt en vanochtend gewassen en gevlochten.
Lekker handig allemaal!
Maar ik moet er dan wel even bijzetten dat de wedstrijden in Lochem normaal gesproken goed geregeld zijn!