Comeback De Sjiem

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

risthia

Comeback De Sjiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 09:39

Van de site van de KNHS

Comeback De Sjiem
12/6/2004

MUNCHEN (ANP) - Jeroen Dubbeldam heeft vrijdag voor het eerst sinds het CSI van Geesteren in juli zijn roemruchte paard De Sjiem weer eens uitgebracht in een internationaal springconcours. De Twentse ruiter werd met de nu 15-jarige schimmel olympisch kampioen in Sydney. Door fysiek ongemak van de ruin was hij er in Athene niet bij. Bij het CSI van Munchen was de onverwachte comeback. Dubbeldam reed met De Sjiem een onberispelijk rondje. In de tweede fase ging het hem om foutloos blijven en deed hij niet mee in de race om de eerste prijs. De combinatie werd elfde, maar was wel de beste Nederlandse. "Hij is fit, maar ik weet nog niet wat ik kan verwachten. Ik wilde geen poespas maken van zijn rentree. Ik breng hem in alle rust. Het springen ging heel fijn. Nee, ik start hem zeker niet in de Grote Prijs. Na Munchen krijgt-ie weer een of twee weken rust. Dan zien we wel verder."

Wat denken jullie zou de Sjiem weer in topvorm kunnen komen of kunnen ze hem beter niet meer uit brengen. Deze keer is het goed gegaan maar ik kan me ook nog wat keren herrineren dat ik in de ring ging staken en weigerde te springen.........

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 12:47

Het zóu natuurlijk kunnen. Maar het is al vaker misgegaan.
Uit het bericht blijkt dat Jeroen er heel rustig aan mee gaat doen, wat ook verstandig lijkt. Echt in topvorm zal ie denk ik niet meer komen...
wel fijn dat hij weer met hem de ring in kan!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 18:28

Wat leuk zeg dat de Sjiem een comeback maakt. Ik vind het echt een geweldig leuk paard Haha!
Jeroen zal in ieder geval rustig aan gaan doen, ben benieuwd of hij ooit in topvorm terug komt!!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 18:49

Fredt schreef:
Wat leuk zeg dat de Sjiem een comeback maakt. Ik vind het echt een geweldig leuk paard Haha!
Jeroen zal in ieder geval rustig aan gaan doen, ben benieuwd of hij ooit in topvorm terug komt!!

Idd, ik denk dat hij niet meer zo super goed wordt. Maar ja als hij nog leuk kan meerijden.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 20:25

Nou ik heb m gezien tijdens chio rotterdam en dat was echt niks, maarja het wordt toch afwachten hoe die het zal gaan doen

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:23

Ik zou het wel geweldig vinden als hij nog even op topniveau kan meedoen, zo'n geweldig paard en dan roemloos ten onder???
Nee, ik hoop het niet Ik gun ze het allebeste OK dan!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 22:36

Gelukkig dat het nu goed ging, ben benieuwt hoe het nu verder gaat. Ik hoop dat hij nog wel meer in vorm komt. maar denk niet dta ie nog echt in topvorm gaat komen. maar je weet het nooit.