Dan mag je niet meer bij de pony's rijden

Ik vind het echt heel erg jammer en zal het ook best wel gaan missen

Af en toe had ik wel eens zoiets van: " ik heb helemaal geen zin om te trainen" maar dan moest het wel want dan had ik wedstrijd dat weekend ofzo.
Ik rijd dus wedstrijden met de pony die ik huur.
micky-boy (wedstrijdnaam: Dynamite micky boy) is een NRPS pony van 1,51m hoog.
Een ander meisje huurt hem ook en die is nog geen 18 (die wordt geloof ik dit jaar pas 16) dus die kan nog even wedstrijden rijden.
Want micky zal dat ook wel missen anders denk ik.
Hij fleurt altijd zo lekker op als we op een wedstrijd zijn.
Hij laat zichzelf dan mooi zien en gedraagt zich af en toe weer als een jong paard (hij is al 17)
Maar ik heb eigenlijk nog geluk gehad, want ik ben in januari 18 geworden dus ik kon nog een heel jaar bij de pony's mee rijden.
Ik had graag nog verder willen rijden met micky, maar ik ben nou eenmaal 18 dus dan kan het niet meer.
Maar micky blijft voor mij nog steeds een toppertje wat betreft wedstrijden en ik zal ook nog zeker af en toe een proefje met hem rijden in de bak.
want dat vind hij zo leuk!
Ik heb het heel erg fijn gehad die tijd dat ik wedstrijden heb gereden.
Ik blijf micky ook gewoon rijden, maar dan geen wedstrijden meer.
En als dat andere meisje 18 word dan blijven we alleen nog maar in de bak hobbelen en moet micky er toch aan gaan geloven om geen wedstrijden meer te rijden.
Hij heeft al zoveel wedstrijden in zijn leven gereden (2xZ, 1xM1, 1xL1) dus dan heeft hij het wel verdiend.