De Gooiese Jachtvereniging

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

djerada

De Gooiese Jachtvereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 16:24

Hoi hoi!!!
Ik woon in Almere, maar zoals jullie misschien al weten, heb ik verzorgpaardjes is Huizen staan. De Gooise Jachtvereniging is daar naast (zowat!). Wie van hier op Bokt is eigenlijk lid van de Gooische Jachtvereniging? Dat is een club (je hoeft dacht ik niet enes lid te zijn) met Dressuur en Spring wedstrijden. In Huizen zijn dus ook die wedstrijden.. Maar mijn vraag was dus:
Als je welleens daar welleens wedstrijden rijd, wil je dan even een berichtje plaatsen? En als je daar binnenkort een wedstrijd gaat rijden, wil je dan ook een bericht plaatsen?? Dat ben ik misschien op stal, en misschien Diana (Z0rr0 op Bokt) ook en dan kunnen we met doom, onze verzorgshet erlangs, en dan hebben we gelijk een meeting! Lijkt me toch wel leuk, om welleens mensen van Bokt te meeten!! Als je in Almere woont of in Huizen, en je wil welleens met mij meeten Haha! , dan mag je natuurlijk ook ene bericht plaatsen!! Haha! Groetjes YerrY (mijn echte nama is Yerma!)

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 16:50

Er worden alleen in het buitenseizoen wedstrijden gehouden op dat terrein, pas ergens in april ofzo weer.

www.gjv.nl kun je de wedstrijdkalender en de startlijsten vinden, kun je precies zien wie er allemaal mee doen en wanneer.

djerada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 18:56

dankje! Haha!

djerada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 18:58

Ik zie niet waar je kan zien wie er allemala lid zijn... Verward
Verder iemand hier op bokt lid???
Of/en woon je in Almere of Huizen?
Groetjes YerrY

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 19:01

Nee, dat staat ook niet op de site. Ik zei dat je de startlijst kunt zien als er een wedstrijd is, dat is wat anders dan de ledenlijst.
Ik ben overigens zelf lid van de Gooische en start daar 's zomers ook wel eens.

djerada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 19:50

o oke!
Zeg, wat leuk dat je af en toe een wedstrijd mee rijd. Lachen
Ben jij zelf ook lid daarvan??
Waar woon je eigenlijk in het Gooi?
Groetjes! YerrY

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 00:04

Ik ben ook lid van de Gooische. Als alles goed gaat met het herstel van mijn paardje hoop ik 3 april te kunnen starten Lachen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 09:41

Ook lid van de Gooische en rijd daar af en toe een wedstrijd. Niet veel omdat ik in het buitenseizoen meer SGW rijd dan gewone wedstrijden.

PAMIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 11:08

Ik weet wel van Het gooische Dat de Indoor wedstrijden bij manege Zilfias hoeve Te houten worden gehouden en dat zijn er best een hoop
voor informatie kun je mischien kijken op www.zilfiashoeve.nl

9 jan. Gooische Jachtvereniging landelijk dressuurwedstrijd klasse B en L paarden. Op manege zilfiashoeve

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:03

Ik ben geen lid, maar rij eigenlijk bijna altijd alle outdoor-wedstrijden mee.

djerada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 15:16

ow, okey, toch aardig wat lid van de Gooische Jachtvereniging!! Misschien plaats ik over een tijdje nog een onderwerp wie er mee doen aan de eerst komende wedstrijd.. Haha!
Doeii!!
YerrY

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 15:45

Leuke vereniging en vooral aardige mensen daar. Mooi terrein waar ze de wedstrijden houden zowel de dressuur als springen.

Indoor is idd op ZH ideaal voor mij Haha!.

Rij je paard of pony want GJV heeft alleen een paarden afdeling.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 13:19

Zomers voor de dressuur vind ik de bodem vaak te slecht, springen kan je er wel goed én het is heel gezellig!

Rachel_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 16:32

is inderdaad een leuke vereniging de GJV.
word binnenseizoen op Zilfias hoeve gehouden te houten,
en buiten ook ergens in de buurt geloof ik.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 17:06

Ik ben lid geweest. altijd tevreden netjes behandeld. ivm verhuizing naar heinenoord heb ik mijn lidmaatschap opgezegd. Masja van bokt start er ook wel eens in de zomer.

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 13:58

Ja ik ben ook lid. Als ik niet start dan schrijf ik. Zodat je ook eens de andere kant kan zien. Vind ik wel intressant!

In de zomer start ik zo goed als alle wedstrijden die ze organiseren. DIt jaar in de winter helaas maar 1. Ben zelf niet zo'n binnenruiter.

Is een leuke vereniging. Geen poespas met lessen, gewon starten en klaar.

Masja

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:22

masja schreef:
Ja ik ben ook lid. Als ik niet start dan schrijf ik. Zodat je ook eens de andere kant kan zien. Vind ik wel intressant!

In de zomer start ik zo goed als alle wedstrijden die ze organiseren. DIt jaar in de winter helaas maar 1. Ben zelf niet zo'n binnenruiter.

Is een leuke vereniging. Geen poespas met lessen, gewon starten en klaar.

Masja

Ik heb jouw naam idd wel eens op de startlijsten voorbij zien komen! Jij start L1 of L2 toch?

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:32

Ja L1 inderdaad! Dan komen we elkaar 3 april vast tegen in Huizen! Welke klasse rij jij nu? Ik zal nog wel even in het L blijven hangen vrees ik Bloos

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 01:44

masja schreef:
Ja L1 inderdaad! Dan komen we elkaar 3 april vast tegen in Huizen! Welke klasse rij jij nu? Ik zal nog wel even in het L blijven hangen vrees ik Bloos

Ik ben eind juli begonnen in de B, en heb drie wedstrijden gereden. Het zal voor mij ook wel even duren voor ik de B uit ben hoor, dus dan kunnen we gezellig samen blijven hangen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 01:48

Ik ben al een paar jaar lid van de Gooische.

djerada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 11:42

masja schreef:

Wat leuk! Toevallig zeg!
Maar ik denk dat ik dan 3 april (wel over een tijdje maar ja! Knipoog ) even langskom met mijn verzorgshetje en met diana (z0rr0 @ Bokt!)...
Na... leuk om te weten trouwens! Haha!

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 19:14

Nou dan allemaal iets opvallends aandoen ofzo... Nou ja ik heb een paard dat heel slecht de trailer in gaat. Ik kom met een trailer met Kroezen bv erop. Valt wel op! 9 januari start ik ook in Houten!