Ik ben pas begonnen met officiele wedstrijden. Het lijkt mij leuk om aan een selectiewedstrijd mee te doen, maar hoe gaat dat in zijn werk? Je heb verschillende kringen enz. Ik woon in noordwijk en start dus in de B paarden. Als ik het goed heb kan ik dus mee doen 8-1-05 in rijpwetering?
Ik heb wel al gezocht op de sites van de knhs ook de regiosites, maar snap er dus niet echt veel van.
Wie kan het mij uitleggen?
Careano
Geplaatst: 30-11-04 15:56
Je kan daaraan meedoen inderdaad, en volgens mij als je dan eerste wordt, moet je door naar de regiokampioenschappen. Dat is het volgens mij. Maar volgens mij kan je je niet meer opgeven voor 8-1-05 want volgens mij is de sluitingsdatum al geweest maar weet het niet zeker hoor. Wel gezellig als je ook meedoet, marlies en ik doen ook mee.
ff offtopic: Had je trouwens nog winst gereden zondag?
Sizz
Geplaatst: 30-11-04 15:56
Bel je vereniging en vraag bij welke regio je hoort. Af en toe wel raar hoor. Want die valt er weer buiten en mensen waarvan je denkt. Goh die zitten in die kring zitten weer in jouw kring.
Maar wat is je vereniging???
In onze kring(norrd-oost veluwe). Rij je 3 selecties. En de 2 beste tellen. Dus je moet het 2 keer wel een beejt egoed doen. In December ergens worden de afvaardiginggen bekend gemaakt. Hoeveel er van elke klasse en catogorie heen mogen.
De RK zijn meestal wat verder weg. Want Gelderland is weer in een paar kringen verdeelt. Dus soms moeten wij helemaal naar hun. Maar die andere moeten ook naar ons.
Dus zo zit het wel ongeveer. Vragen??? PB dan effe!!!
vicky
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-04 16:01
oke het word al iets duidelijker, ik zal dus eerst aan mijn vereniging vragen tot welke kring ik behoor.
Ja ik was 2x eerste en had ook 2 winstpunten!
LadyLuna
Geplaatst: 30-11-04 16:17
Bij ons zijn er in de winter geen selecties/kampioenschappen voor b & l1
Sizz
Geplaatst: 30-11-04 16:38
LadyLuna schreef:
Bij ons zijn er in de winter geen selecties/kampioenschappen voor b & l1
banketstaaf!!! Bij ons wel. Mocht vorig jaar meedoen. Was net 4 jaar geworden had 158 en 154. Was wel tevreden hoor. Maar ja het moest natuurlijk veel beter. Mocht net als 8ste er heen. En er mochten er 8. Dus wel mazzel. Was een keer 2de met 163. 10de met 163 en 5de met 151.