wie o wie heeft er een kur

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mriekie

wie o wie heeft er een kur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 17:41

we gaan bij ons op de vereniging met de nieuwjaarsreceptie een kur rijden met een 4 tal! nu zijn we op zoek naar een leuke kur!
dus wie o wie heeft er een leuke kur liggen?! of een leuk idee?!

little_annie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 18:31

Ja wie heeft een kur? het gaat vast heel leuk worden alleen hebben we wel een kur nodig! help ons! OK dan! ik ben het zusje van Mriekie

LloiDLoVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:19

ik heb nog wel een paar kurtjes ligge...3 voor 2-tal maar kan je vast wel 4-tal van maken...1 voor 4 tal en 2 voor 6-tal..

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 14:44

Ik heb ook tijdje meegereden met een viertal kur op muziek. De muziek en de proef zijn er nog wel, maar ik weet niet wie ze heeft.

Asward

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 22:53

Toe nou is er niemand met een idee??!!

oot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 00:00

Ik denk dat je heel goed zelf de muziek kunt maken. Er is heel veel instrumentale muziek te downloaden welke je met gemak kan aanpassen qua snelheid met gratis te downloaden programma's.
Is het een wedstrijd of meer een demonstratie?
Als het meer een demonstratie is dan is de muziek uiteraard wel belangrijk maar je choreografie kan al heeel veel doen!
Kies gewoon leuke bekende deuntjes en maak een leuke choreografie, dan kom je echt een heel eind!
Wie weet is een thema met aangepaste kleding en muziek iets?

Veel plezier en succes!

lindaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 12:11

oot123 schreef:
Ik denk dat je heel goed zelf de muziek kunt maken. met gemak kan aanpassen qua snelheid met gratis te downloaden programma's.

Welke programma`s kan je het beste downloaden voor het monteren (lees: knippen en plakken) van muziek en eventueel versnellen?

oot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 16:27

lindaB schreef:
Welke programma`s kan je het beste downloaden voor het monteren (lees: knippen en plakken) van muziek en eventueel versnellen?

Ik werk met Cubase SX maar dat prof software dus ik zou gaan voor Cool edit de demo versie, kun je zo downloaden.
Voor het omzetten van mp3 naar wav kun je Ace audio converter nemen, makkelijk en werkt effectief.

Succes en veel plezier.

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 18:10

ik wil volgend jaar misschien ook een kur op muziek gaan rijden. en ben zelf een beetje aan het zoeken naar muziek. stel voorjezelf een thema (klassiek, disco, zware of lichte muziek) en ga zo aan het zoeken. je kunt bij knhs als het goed is ook een programma kopen om de muziek aan elkaar te 'zetten' en de zang dr uit te halen.

oot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 19:13

heidehofs schreef:
ik wil volgend jaar misschien ook een kur op muziek gaan rijden. en ben zelf een beetje aan het zoeken naar muziek. stel voorjezelf een thema (klassiek, disco, zware of lichte muziek) en ga zo aan het zoeken. je kunt bij knhs als het goed is ook een programma kopen om de muziek aan elkaar te 'zetten' en de zang dr uit te halen.

Dit laatste gaat je helaas niet lukken. Doordat de nummers, die je wilt gebruiken, zijn gemasterd op 1 spoor kun je de zang er niet uithalen. Je kunt het hooguit wat zachter maken dmv het bijkleuren van het geluid maar dat geeft enorm veel kwaliteits verlies.

Je kunt beter op zoek gaan naar instrumentale muziek.

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:01

Ik hebook een kur voor een 4-tal anders!!

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 16:51

de plannen zijn iets veranderd..... het wordt een 2 tal!!! we hebben altijd de nieuwjaarsreceptie..... en nou wouden we als show een 2 tal doen
tis dus geen wedstrijd
en leuke ideen zijn dus altijd welkom

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 18:01

Iedereen bedankt voor de reacties! OK dan!
We hebben ondertussen van iemand een professionele kür gekregen (muziek en proef)
Als de show is geweest zullen we foto’s plaatsen Cheese!