Zandgehapt en 2e prijs met onderlinge

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Zandgehapt en 2e prijs met onderlinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 21:28

Vandaag had ik onderlinge wedstrijd op stal. Vorig weekend ben ik weer officieel gestart met Omar en waren we 1x 3e met 1 winstpunt in de B.

Om meer ervaring op te doen voor zowel Omar als mij start ik ook de onderlinge wedstrijden bij ons op stal en vandaag was de 3e van het winterseizoen. Ik had al weer een beetje wedstrijdstress maar alles liep verder soepel en mijn bijrijdster hielp met poetsen en zadelen, ik lag op schema. Losrijden in de buitenbak en hij was goed voorwaarts maar verder wel braaf tot het moment dat ik ging galoperen op links.. paar rondjes ging het goed en ineens vanuit het niets begon hij me toch te bokken, Omar bokt niet banketstaaf maar echt heel vuil Boos! 2x bok en toen vanuit de 2e bok met 4 benen van de grond met bolle rug en toen nog een keer en toen.. zandhappen Scheve mond Mijn instructeur gaf net les in de buitenbak en kwam meteen naar me toe rennen.. na wat gevloek van febo Bloos en ik koop een andere knol ben ik opgestaan en weer opgestapt.. ik was vastbesloten.. voor straf moest Omar lekker die 2 proeven nog rijden en ik ging naar de binnenbak om daar verder los te rijden (leek me ook veiliger).

Het losrijden ging verder binnen gelukkig soepel en nog tussen proeven door even kunnen galoperen en toen moest ik.. mijn wedstrijdstress was dus als sneeuw voor de zon verdwenen door wat er was gebeurd.

Mijn 1e proefje ging wel lekker maar met halthouden dacht hij weer lekker door te lopen net als vorige week tijdens mijn officiele wedstrijd maar ik heb hem gewoon aangepakt en dacht.. de jury wacht wel Haha! ik dramde harder door dan hij en toen hij netjes stilstond heb ik gegroet. Ben tijdens mijn proef heel consequent geweest en hem aangepakt zodra hij begon te klieren. Voor de 1e keer heb ik goed naar mijn voorlezer geluisterd en niet 1x verkeerd gereden Tong uitsteken Ik was door de val helemaal helder en geen stress meer!

Het resultaat was 2e plaats in onze pool met 166 en 160 punten Haha! heb een mooi rozetje gekregen en was helemaal trots. Ik begin het nu ook echt leuk te vinden en heb al zin in onze volgende wedstrijd in het weekend van 12 december

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:34

haha.. *LOL* goed van je
Je hebt best veel punten maar
in welke niveau rijd je ?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 09:32

B nog maar Bloos

Voel me geratbraakt vandaag Scheve mond

Hij bokt trouwens uit joligheid en dominantie.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 09:47

Hahahahaah!!!! Je moet er wel op blijven zitten natuurlijk Knipoog Maar goed gedaan hoor, misschien moet je eens wat vaker een beetje boos op em worden of em eens ernstig toespreken.
Op naar het Z !!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 10:25

pegassa schreef:
Hahahahaah!!!! Je moet er wel op blijven zitten natuurlijk Knipoog Maar goed gedaan hoor, misschien moet je eens wat vaker een beetje boos op em worden of em eens ernstig toespreken.
Op naar het Z !!

Boos worden op Omar werkt niet Knipoog Als ik boos word wordt hij nog bozer. Ik denk trouwens dat maar weinig mensen dit hadden uitgezeten.. dat beest bokt als een rodeopaard en dan vanuit de bok, terwijl hij nog niet eens met zijn benen op de grond is geland, springt hij met 4 benen omhoog en bolt zijn rug.. 2x achter elkaar! Het is af en toe een vreselijke draak. Mijn instructeur vond hem ook al geschikt voor rodeopaard Haha!

Mijn instructeur zei daarna dat hij zich was rotgeschrokken want hij was daar les aan het geven. Ik kan op het moment gewoon niet buiten rijden met Omar want dan wordt hij megafris. In de winter is hij sowieso veel drakeriger dan in de zomer.

BTW Pegassa, ken jij geen goed arabieren temmer? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 12:54

Goed dat je direct weer bent opgestapt.
En wel een goede manier om van je wedstrijd stress af te komen.
Gefeliciteerd met je punten en prijs.

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 13:28

AnneOmie schreef:
B nog maar Bloos

Voel me geratbraakt vandaag Scheve mond

Hij bokt trouwens uit joligheid en dominantie.

Heey ik zit ook in de B Tong uitsteken
Tsjaa kan me wel voorstellen dat je je
zo voelt. Verdrietig

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 13:29

AnneOmie schreef:
BTW Pegassa, ken jij geen goed arabieren temmer? Haha!

Jawel hoor: Gooi die draak 1 dag bij Perestrojka in de wei en hij zal zich nooit meer misdragen tegen dames Knipoog Even serieus, ik weet wel iemand. Daar kan hij bij bokken wat ie wil maar krijgt ie er niet af. Avalon is al 1 jaar lang een poging aan het ondernemen maar het lukt hem maar steeds niet Haha! Ik kan het wel eens aan dr vragen maar dan zal die schurk vrees ik wel een maandje onze kant op moeten komen OK dan!

Joepie, eindelijk weer aktie in de tent!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 14:00

pegassa schreef:
Jawel hoor: Gooi die draak 1 dag bij Perestrojka in de wei en hij zal zich nooit meer misdragen tegen dames Knipoog Even serieus, ik weet wel iemand. Daar kan hij bij bokken wat ie wil maar krijgt ie er niet af. Avalon is al 1 jaar lang een poging aan het ondernemen maar het lukt hem maar steeds niet Haha! Ik kan het wel eens aan dr vragen maar dan zal die schurk vrees ik wel een maandje onze kant op moeten komen OK dan!

Joepie, eindelijk weer aktie in de tent!

Haha ja zou een goed idee zijn om hem met Perestrojka in de wei te gooien Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 14:01

Anoniem schreef:
Goed dat je direct weer bent opgestapt.
En wel een goede manier om van je wedstrijd stress af te komen.
Gefeliciteerd met je punten en prijs.

Ja ik geloof dat ik in 1 klap van mijn wedstrijdstress af ben Haha! erger dan dit kan geloof ik niet en ik heb het overleefd gelukkig Knipoog

Thanx!

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 14:22

super zeg gefeliciteerd waar ga je de 12de heen?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 15:30

vicky schreef:
super zeg gefeliciteerd waar ga je de 12de heen?

Ik start tot nu toe alleen maar bij ons op stal... Taams dus in Oostzaan Knipoog

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 20:37

Tallie weer trots op je!! Wat een draak kan Omartje toch zijn Bloos!

Ik heb hem inderdaad al eens zo zien bokken, toen had ik echt ontzag voor je, ik had er mooi naast gelegen Bloos! Hij komt inderdaad met 4 benen van de grond, etterbuil..

Maar je hebt het goed gedaan hoor, volgende wedstrijd word je gewoon eerste!! OK dan!

JustMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:10

Ik ben trots op jullie!! Clown

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 12:19

JustMickey schreef:
Ik ben trots op jullie!! Clown

Dank je Naath Haha! leuk dat je nu ook op bokt zit!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 14:06

Tallie1979 schreef:
Tallie weer trots op je!! Wat een draak kan Omartje toch zijn Bloos!

Ik heb hem inderdaad al eens zo zien bokken, toen had ik echt ontzag voor je, ik had er mooi naast gelegen Bloos! Hij komt inderdaad met 4 benen van de grond, etterbuil..

Maar je hebt het goed gedaan hoor, volgende wedstrijd word je gewoon eerste!! OK dan!

Haha!

Ja, Winnie is een schatje vergeleken bij die draak van mij Knipoog

Over dat 1e ga ik maar niet nadenken anders schiet ik nu al in de stress Knipoog Ik ben al lang blij als ik netjes door die ring heen ga en zelf met een goed gevoel heb gereden.