de kop is eraf!...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

judithh

de kop is eraf!...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 21:06

vandaag voor het eerst weer gestart na 6 jaar, ik ben 4 jaar helemaal geen paard meer gehad van mijzelf en de laatste 2 jaar met mijn vorige paard heb ik niet meer gestart vanwege zijn leeftijd.

vandaag dus voor het eerst weer meegedaan met een wedstrijd in overschie in de L1 met mijn jonge Inspekteur die toch wel erg explosief kan reageren op vreemde dingen, is geen binnenbak gewend, had best wel de zenuwen dat ik aan de kletter zou gaan, maar alles ging goed gelukkig hij was super braaf, de eerste proef was hij erg flegmatiek en denk dat door mijn spanning hij een beetje het anker uitgooide, maar desondanks toch 156 punten en de tweede proef ging naar mijn en toeschouwers idee 10x beter, maar de jury dacht daar anders over, wel 158 punten, maar zelf hadden we met plusminus 10 man ingeschat dat ik de eerste proef rond de 150 zou zitten en de tweede proef dik in de 160, maar goed, ik was erg tevreden voor de eerste keer!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 22:25

Toch wel goede score OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 12:58

Evengoed niet slecht voor na zo'n lange tijd geen wedstrijden te hebben gereden.

cocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 21:18

Nee Ju zeker niet slecht en hoe dacht jeer zelf over ,als M jury?
Valt niet mee met een paar kapotte knieen en dan nog zo'n explosief paard!
Je zit al kaarsrecht.
(Ik heb er respect voor!)
Wel leuk he weer opnieuw beginnen na de ZZ-licht.

zwemmers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 21:22

Oh leuk ja, na zo'n tijd weer op wedstrijd en dan weer opnieuw te beginnen, toch een hele goede score gehaald en mooi 2 winstpuntjes Knipoog

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 21:53

cocky schreef:
Nee Ju zeker niet slecht en hoe dacht jeer zelf over ,als M jury?
Valt niet mee met een paar kapotte knieen en dan nog zo'n explosief paard!
Je zit al kaarsrecht.
(Ik heb er respect voor!)
Wel leuk he weer opnieuw beginnen na de ZZ-licht.

moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal eens was met de jury cocky! de eerste proef ging namelijk niet echt best en had mijzelf niet dat aantal punten gegeven en de 2e had ik meer verwacht, maar ja, ik was al blij dat ik de bak rond kwam, had al 2 weken nachtmerries gehad...hahaha, ik ging met paard en al over de balustrade heen en brak mijn nek! Scheve mond
ik heb zelfs tot een kleine 3 kwartier voor ik moest starten nog getwijfeld of ik wel moest gaan, er was namelijk net daarvoor een eend de stal ingevlogen en die was of zijn kont neergestort terwijl hij in zijn boks stond en daar reageerde hij nogal erg heftig op, hij flipte helemaal, was uit zijn doen noem maar op, en aangezien hij niet echt snel weer ontspannen is had ik er een hard hoofd in!
maar gelukkig is het goed gegaan en ik ben blij dat ik het gedaan heb!

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 23:41

Ik vind dit toch best knap hoor, na zo'n lange tijd weer eens starten