Af en toe, grr

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pomski

Af en toe, grr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 20:43

Ik had vandaag clubkampioenschap bij mijn vereniging, springen en dressuur.
Eerst moest ik springen, had op de eerste sprong een weigering maar dat was me eigen schuld, verder ging het super. Zelfs de ''enge'' muur Cool waarvan ik overtuigd was dat ze ging stoppen.
Maar goed was al lang blij dat al mijn ledematen er nog aan zaten dus was tevreden. OK dan!
Toen kon pom gelukkig even in een stal wachten op de dressur.
Dus na 2 uur weer opgezadeld en gaan losrijden.
Ging in het begin wat stug maar later wel lekker, en had wel zin om te rijden.
Totdat ik de ring in moest, der hasses ging omhoog (is ook niet meer omlaag geweest) ze begon te snurken, en maar dribbelen en rare sprongen maken, weg proberen te schieten. Helemaal gek.
Het enige wat goed ging was strekken. (ja dat wilde ze wel)
Toen ik in galop aan moest springen wou ze helemaal een sprintje trekken, dus moest ik er wel op een voltetje trekken. En op een gegeven moment heb ik er gewoon stil gezet. Dit heeft ze echt nog nooit gedaan Boos! , ze is altijd wel enigszins meewerkend, nu dus echt niet.
Ach ja toch nog 130 punten gehaald OK dan! , alleen het commentaar was erg vervelend om te lezen, dat er geen vertrouwen tussen ons was terwijl we voor elkaar door het vuur gaan, en dat ik veel te grof in me hand was. Ja dat omtrekken kon gewoon niet anders, en blablabla. Huilen
Dan heb ik echt zoiets van klim er zelf eens op.
Ik denk dat ze zo gek was doordat ik ervoor in dezelfde bak natuurlijk lekker hard gesprongen had.
Maar vond het toch wel een beetje vervelend. Huilen

Cynthia2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:09

Is dit niet meer iets voor WD ?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:11

Van VvdD naar WD.

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:26

HoI!
nou, 130 punten zijn toch wat betere punten dan 113 (maar dat van mij was een dressuurproefje, dus misschien toch wat verschil)

En ja, ik word soms ook gek van al die opmerkingen van de jury! maar zulke opmerkingen heb ik nog nooit gehad (maar ik rijd ook niet op een eigen paard) stom hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:55

De jury is indd soms echt streng aan het beoordelen...
Laatst had ik een wedstrijd.. Ging echt super netjes, enzo,
130 punten Bloos Bloos!.. En iedereen had zulke punten..
Nix aan te doen denk ik

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 22:36

Ik heb het laatst ook gehad met zulk commentaar..paardje was niet echt te houden en alle onderdelen daardoor de knoei in...moest halthouden en ik zat alweer bijna in galop geloof ik...heb ik r een keer stilgezet. Ik was dus ook te hard in mn handen...nou ja, daar ben ik het niet mee eens. Het is natuurlijk een momentopname, maar als ik het niet gedaan had waren we leuk doorgedenderd.

Pomski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 23:02

Ja inderdaad blijkbaar ben ik toch niet de enige die daar last van heeft.
Met de punten was ik het best wel eens, het was gewoon niet goed.
Maar het commentaar vind ik echt te, lekker makkelijk praten vanuit het juryhokje. Het was overduidelijk te zien dat zij zo dwars als een ezel was.
Wat moet ik dan doen? gewoon der gang laten gaan ofzo. (en de bocht uit vliegen)

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:08

ik begrijp wat je bedoelt, het is echt vervelend als de jury zulke dingen zegt. Maar het lijkt mij wel goed dat je haar een keer hebt stilgezet, anders denkt ze misschien dat ze het wel vaker kan maken tijdens een proef, omdat je dan niet durft in te grijpen.
Dus gewoon niet meer druk om maken en lekker oefenen voor de volgende wedstrijd Lachen

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 09:21

De jury moet gewoon niet zeuren! Want als je dus niet te grof met je handen was dan had je dus niet stilgestaan, en minder punten, en ze zeggen dat het tussen jullie niet goed gaat (jij en jouw paard), maar zij weten jullie allerdaagse dagen niet (ik weet ook niet hoe het er dán aan toe gaat, maar ik denk persoonlijk heel wat beter )

Ik heb alleen ál mijn wendingen fout gereden, maar over johar zijden ze niks, maar dat was mijn eigen fout want ik kan wendingen niet goed rijden Stoom uit je oren