Eerst dus dressuren met mijn eigen poowny (in lepeltaal). Het inrijden ging echt super, maar ze was naar mijn idee iets te rustig, dus ik ging even overspringen in galop omdat ik weet dat ze daar heet/heter van wordt

Toen mocht ik beginnen, voor het eerst uit mn hoofd gereden! Tijdens de proef bleek dat ze een beetje te heet was

Toen begon het springen en moest ik in de eerste groep met Mable rijden. Ik heb 1 keer met Mable gesprongen [HAW] Mable @ springwork en toen was al gebleken dat ze niet zoveel ervaring had, maar gewoon nog een poging gedaan! Eerst lekker voorwaarts gereden en toen op de hindernis af! Ze liep heel erg te kijken en stopte ook nog een keer nog voorwaartser erop af en ja hoor ze sprong! Beetje raar en hoog, maar ze deed het! Daarna nog een keer en toen had ze door wat er van der verwacht werd! Nog een paar keer gesprongen en toen was het genoeg!
We moesten een tijd wachten want er kwamen er een aantal voor ons. Toen mochten we dan eindelijk de ring in! Groeten en krachtig op 1 af, die had ze al een keer gesprongen dus er goed overheen! Door naar 2 die was wel heel eng (knal geel) maar we gingen er overheen, vraag niet hoe

Toen opzadelen en Splash losrijden. Ik merkte het gelijk ze was erg heet! Lekker losgesprongen en het ging wel aardig. Toen moest er nog 1 voor mij rijden dus daar stond ik op te wachten, ze kwam foutloos rond en ging op de 1ste hindernis van de barrage af en ze reed er een beetje (te) schuin op af en hij komt niet uit. Hij springt toch en zij word gelanceerd, land op der voeten en die pony springt boven op der voet. Ze dachten niet dat het gebroken was, maar volgens mij gingen ze nog langs het ziekenhuis.
Toen moest ik dus

Nou groeten en met volle moed op naar 1! Goed, 2 super, 3 goed, 4 kwamen we niet helemaal uit. Ik stuurde der te kort door de bocht! Balk, 5, 6, 7 en 8 goed! 1 balk dus, ik was dik tevreden! Uiteindelijk was ik met springen ook nog 3de. Een succesvolle dag dus!
Foto’s van het losrijden van de dressuur: made by Diana
Foto’s van het springen van Mable:
Ook made by Diana