Sinterklaas Springwedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jeaninee

Sinterklaas Springwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 19:38

Ik was het weekend zeeenuwachtig Bloos... maar toen was het eindelijk zover: De sinterklaas springwedstrijd op de leeuwarder manege Schijnheilig Ik zat op Double, leuke pony, gaat lekker vlot en springt altijd wel ! Haha!
Ik was wat later dus kon het parcours niet lopen (was al om half negen Gaaaap Ach gut maar gelukkig kende ik het binnen vijf minuten Lachen
Ik zal jullie maar niet vervelen met hoe het parcours eruit zag ... Vingers aflikken
Het ging redelijk goed, ook al verloor ik eerst een beugel en later ze alletwee Bloos! toen ik er bijna af vloog moest ik hem ook wel terug nemen voor mijn beugels. Maar omdat ik dus wat later was wist ik niet dat je binnen een minuut ook weer op het "beginhonk"moest zijn dus de tweede ronde van mij telde niet (wist ik veel..Verward)
Je moest ook een één of ander spel doen met ringen om je zweep krijgen voor bonuspunten. Dus ik vet snel... kwam ik halverwege de terugweg erachter dat daar ook nog ringen waren, maarja... ik wist ook niet dat het voor bonuspunten was... Scheve mond
Helaas zat ik niet in de barrage Bloos en allemaal kleine kinderen wel Tong uitsteken maar die sprongen 20-40 en ik 40-60 (leuke pony's Tong uitsteken)
Nouja, volgend jaar beter... ik heb trouwens wel een zweep gewonnen Haha! een bordeaurode springzweep OK dan!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:47

VvdD -> WD

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:49

Hopelijk dat het leuk was, hihi ik heb in de afgelopen jaren ook wedstrijden op manege gedaan en heb ik allemaal handschoenen gewonnen Haha!

Jeaninee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 19:54

Ik doe eigenlijk bijna nooit aan wedstrijden... dit was gewoon onderling op de manege maar ik heb ook geen eigen paard waarmee ik wedstrijden kan gaan rijden ook al lijkt springen me wel super Haha!