mijn wedstrijd vandaag =D

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WinstonVDB

mijn wedstrijd vandaag =D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 18:35

Nouw zoals de titel al zegt: Vandaag had ik wedstrijd!!
IK was er om half 11 ( ik moest pas om 12.45 uur). Ik ging extra vroeg omdat ik mn pony ( ik reed op een manegepony) misschien niet mooj ingevochten zou zijn, dus ik daarheen. Staat ze helemaal netjes in dur stal, en glimmend enzo!! Tong uitsteken Toen ging ik maar even een vriendin helpen enzo..! Nouwja toen het tijd was om los te rijden... moest er nog zown kind op... dus ik heb maar 5 minuten losgereden ofzo dat was echt mega dom!! Boos! Dat losrijden ging dus ook al niet echt lekker, dus ik d8 al dat wordt wat! Dus ik mn proefje rijden ( ik moest als 1e), en het ging eigenlijk wel lekker... behalve het halsstrekken, dat deed ze niet zo goed. maarja er waren veel betere bij dan mij, dus ik had niet echt op een prijs gerekend, ik ging voor de fun en ook wel een beetje een winstpunt. Nee zeg, je raad het al: kommik bij de prijsuitrijking: bennik 1e!! Haha!:D:D:D ik had dat dus echt niet gedacht, dus ik had echt zo iets Van: wow er klopt iets niet Bloos maarja uds wel. Ik was 1e van de 14, met 162 punten, 1 winstpunt. ( ik heb trouwens b11 gereden) nouw heb ik dus 2 wedstrijdjes gehad in de b7 t/m b12 zegmaar.. en ik heb nu al 2 winstpunten.
Sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het gewoon even kwijt!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:36

Gefeliciteerd, een keurig resultaat.

WinstonVDB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 18:38

Dankje... alleen ik zie net er staat een foutje in, ik had geen 162 maar 164 punten Tong uitsteken scheeld toch weer 2 punten he??:P