Lekker dagje vandaag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Careano

Lekker dagje vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 18:07

Hoihoi, vandaag had ik wedstrijd in Noordwijkerhout bij manege Bakker. 's Ochtends moest ik met Cookie starten in de B en 's middags in de L2 met Abi.

Met Cookie ging alles heel goed tijdens het inrijden al.. Maar we hadden een beetje vage jury.. Hij ging op het raam van het juryhokje tikken waardoor Cookie de hele bak door gallopeerde en ik er bijna afviel. Ging ie doodleuk (toen Cookie gestopt was) nog een keer tikken.. Verward

Uiteindelijk ging alles goed en een super resultaat: 161 en 157 Lachen Dus nu heb ik er al weer 6 in de B in 2 wedstrijden. Gaat hard zo!

Met Abi ging de proef slordig en vond ik ook niet dat het een winstpunt waard was.. Resultaat: 145 en 147 voor de eerste keer in de L2... Maar ja, volgende keer beter Lachen

Heb in ieder geval een lekker relaxte wedstrijd gehad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:34

Jammer van je punten met Abi.
Gelukkig klopte je punten volgens je gevoel.
En het was nog maar de 1e keer L2 dus volgende keer beter.
En gefeliciteerd met Cookie.
Keurige punten, gefeliciteerd.
Wel raar van die jury, als je ziet dat een paard dat eng vindt dan doe je dat toch niet?

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:11

Goed gereden hoor. Volgende keer beter. Heb je geen foto's van het rijden?

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 20:33

Nee, helaas niet Verdrietig Mijn vader was het fototoestel vergeten en vanuit de kantine kan je geen foto's maken (ivm met het weerkaatsen door het glas). En, ik weet niet hoe mijn paard erop reageert Tong uitsteken

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 20:47

Oh, er staat een foutje in Bloos Ik heb nu 3 wedstrijden gereden en 6 winstpunten (niet 2 Haha! )

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:23

Hee Tessa!
Leuk je weer gezien te hebben vandaag! En volgende keer wel doorzitten hè, na de galop Knipoog. Ik was trouwens helemaal verbaasd omdat ik dacht dat we een man als jury hadden, was het opeens een vrouw! Haha!
Tot de volgende keer, en niet te hard gaan hè, met die SuperAbi!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 22:21

nou tessa ik vind dat je harstikke goed je best heb gedaan hoor!! maare astrid hoeveel punten had jij eigelijk??