Succesvol weekend met Tinkerbell!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

stalleke

Succesvol weekend met Tinkerbell!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 16:35

Vandaag had ik voor de 1e keer buitenaf wedstrijd. Het was pas de 3e Officieele wedstrijd die ik reed met Tinkerbell. Ik had in 2 wedstrijden al 3 winstpunten bij elkaar gereden in de B. Maar deze week was t zover een keer buitenaf Haha! Ik kon met iemand meerijden die ook starte in de B. Ik moest om 9.48 en 10.18, we waren om half 9 daar dus lekker op tijd (als eerste Haha!:D) Snel opgezadeld en toen gaan losrijden.. Ik moest buiten losrijden en t regende helaas, de bak was wel goed rijbaar! erg fijne bak OK dan! Als er nog 2 mensen voor je waren mocht je binnen komen rijden. Het was een 20x60 bak dus de laatste 20 was afgezet en kon je nog een beetje rijden. Gelukkig moest ik als 5e dus mocht ik nadat ik gestart was meteen lekker binnen gaan rijden.. T was een beetje klein maar goed te doen. Ze voelde lekker aan met t rijden goed aan t been etc. ze was in t begin een beetje kijkerig maar ging daarna overal goed langs.
Nou toen mocht ik Lachen Ze liep echt lekker, alle oefeningen gingen netjes, ik had alleen een 5 voor mijn middendraf, ze viel helaas in galop. Daarna kwam de galop, waar ik al weken op zit te oefenen want ze wil vaak verkeerd aanspringen of aanspringen met een bok, maar ik heb nu de juiste truc gevonden hoe en wat te doen Haha! en ze deed t super ze sprong super netjes aan!
Erg tevreden dus over de 1e proef. Daarna even gestapt en haar weer opgepakt en zaten er 4 tussen voordat ik weer moest, ze was helaas een beetje leeggereden. Ondanks dat liep ze best lekker in de proef, t was een beetje tam maar wel allemaal netjes. Wederom de galop goed aangesprongen 2x!! Pling Deze proef vond ik haar ook vrij lekker lopen.
Toen snel uitgestapt en op de trailer gezet en even naar haar stalletje gebracht, haar daar lekker onder de zweetdeken gezet. Terug gereden naar de wedstrijd, we hebben nog dik een uur moeten wachten op de uitslag.. Maar toen eindelijk kwam ie Haha!
Ik had de 1e proef 175 punten *LOL* en de 2e proef 169 punten!!
Dus 4 wps op 1 dag Haha!:D
De klassering weet ik niet omdat ze alleen de eerste 3 opnoemden en de rest moest maar zijn coupons op komen halen Verward beetje raar..
Ik heb ook Kliko gemeet Lachen die reed ook mee, En later ook Crossmonster Lachen die reed in de klasse na ons mee.

Ben echt super trots op me meisje Lachen afgelopen zondag 1wp en nu weer 4 Haha! ze gaat hard!! We zijn inmiddels B+7!

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 16:38

gefeliciteerd he stallie!!!
het gaat super met jou en tink!! OK dan!
ga zo door!!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 16:41

supergoed OK dan! meteen weer 4 wp erbij, echt netjes gedaan

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 16:45

Super gedaan!
Het is heel normaal dat ze alleen de prijswinnaars naar voren roepen.

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 16:46

gabyfedde schreef:
Super gedaan!
Het is heel normaal dat ze alleen de prijswinnaars naar voren roepen.

ik had er ook nog nooit van gehoord dat ze alleen die naar voren roepen Scheve mond

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 16:47

jawel hoor doen ze in esbeek en reusel/hapert/bladel enzo ook altijd, anders blijven ze nml bezig met oplezen Clown maar meesal komt er wel een lijt met de complete uitslag op te hangen, niet op volgorde van plaatsing, maar kan je wel je punten vergelijken met de punten van de rest.

alleen in Best beginnen ze wel altijd onderaan en sta je zwaar voor l*l met je punten als je paard weer eens stakend de ring uit is gegaan Schijnheilig

veldhoven heeft trouwens idd een fijne bak, ook de buitenbak blijft fijn met slecht weer, heb er dit jaar ook nog gereden met regen....

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 16:54

Maar met zulke punten heb je toch wel een prijs mag ik hopen?

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 17:14

Nee had geen prijs, de 1e had zelfs 193 punten Scheve mond beetje hoog gejureerd Lachen maar ik vond t niet erg Tong uitsteken

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 17:14

Bij ons in eersel lezen ze altijd alles voor Haha! maar is maar 12 man ofzo per klasse dat zal t wel zijn

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:15

Super gedaan zeg! Gefeliciteerd!
Inderdaad hoog gejureerd, maar ach.. Geen probleem toch?

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:21

Goed hoor, gefeliciteerd!

Bij ons doen ze altijd alleen de prijswinnaars bekend maken en vaakligt er een lijst bij het secretariaat met alle punten. Ook worden de coupons tussentijd altijd gewoon neergelegd, dus als je slecht gereden heb kan je meteen naar huis. Gek dat dat zo verschilt per provincie.

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:25

stalleke schreef:
Nee had geen prijs, de 1e had zelfs 193 punten Scheve mond beetje hoog gejureerd Lachen maar ik vond t niet erg Tong uitsteken

Sjesus das wel heel hoog!

Maar super joh!!! Ik had verwacht dat je twee keer eerste was met zulke punten
Gefeliciteerd!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:32

Mooie punten.
Gefeliciteerd.

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:51

Ik had ook meegereden! Ik had de eerste proef 175 punten en de tweede proef was ik 2e met 184 (!!!) punten! Vijf winstpunten dus uit twee proeven Clown . Ik hoefde er nog maar een voor een klasse hoger, dus ik mag er nu dubbel en dwars uit! Haha! Hehe.... Eindelijk! (duurt lang als je alleen thuis kan starten Scheve mond ) Maar Chantal: Super gedaan hoor!

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:53

Oh...trouwens Stallie Lachen ... Ze doen dat juist bijna overal: alleen de prijswinnaars opnoemen. Is denk ik toevallig dat dat bij jullie juist niet is! Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:54

4 winstpunten is heel netjes! Jammer dat ik niet ben wezen kijken, maar ik was zo moe van mijn ritje Madrid dat ik liever een ochtend wilde uitslapen. Gisteren (voor de boktrit) had ik ook maar 3,5 uur geslapen. Daar kan ik dus niet op teren.
Vind het echt super! Gefeliciteerd!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:59

Goed zeg!
Dat zijn erg mooie punten Lachen
Op naar de L1 Knipoog !!

goofyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:02

nou netjes gedaan hoor! OK dan! fijn gevoel geeft dat he!
ik was vandaag ook daar, maar ik was er nog niet zo vroeg. ik was komen kijken naar bregje (crossmonster) en heb haar proeven voor gelezen. de eerste proef begon ik de verkeerde voor te lezen... flater!! Bloos ondanks dat had ze toch 2 winstpunten! gelukkig maar.
Rian (kliko) had het ook goed gedaan he?!!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:18

Super hoor. Wij zijn hier erg trots op jullie!!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:26

Dat gaat lekker, gefeliciteerd!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 09:46

Thnx voor alle leuke reacties Haha!

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 10:31

193? das wel super hoog!! dan zal ut wel toevallig zijn dat ze bij ons alles opnoemen Lachen ik heb nog nooit een westrijd buitenaf gereden dus kwis het niet.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 12:39

haha nu weet ik t ook pas Lachen

bleuberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 14:46

Gefeliciteerd.....
En als (mede) instructreur ben ik dan ook TROTS Lachen op jullie!!!!
Er werd goed gereden daar de punten waren wel aan de hoge kant maar dat was bij iedereen zo!!!!!
Ga zeker zo door.... SUPER Slim

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 18:39

Wauw Chantal wat super goed Haha! Gefeliciteerd OK dan!
Dus dat is alweer bijna L1 Schijnheilig *LOL*