zaterdag wedstrijd gehad in Wijk bij Duurstede

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

GummyBear

zaterdag wedstrijd gehad in Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 22:16

Heey allemaal!!!
Haha!
Zaterdag L1-dressuur wedstrijd gehad in Wijk bij Duurstede!! Voor mij en Tara de derde keer L1 dressuur. We hadden thuis losgereden, omdat mij verteld was dat de losrijbak niet echt te rijden was, dus hadden we Tara na het losrijden meteen de vrachtwagen ingezet met zadel en hoofdstel. Toen we daar aankwamen ging ik me eerst verkleden en daarna gingen we ff stappen op het terrein. Daarna meteen de ring in. Eerste proef ging niet helemaal lekker. De middendraf wou niet echt lukken en nog een paar andere dingen gingen niet helemaal lekker. Taar liep ook niet echt aan de teugel.
Half uurtje gewacht op mijn tweede proef. Ging SUPER!!! OK dan! Kwijl Ze liep lekker naar beneden en begon ook al een beetje te strekken bij de middendraf. Tong uitsteken Na mijn tweede proefje uitgestapt,Tara ingeladen en naar huis gereden. Toen had ik nog ff de tinker van mijn moeder gereden en daarna terug voor de prijsuitreiking. Bij de eerste proef had ik 154 punten en geen prijs. Maar bij de tweede proef had ik 162 punten en eerste!!! Haha! Haha! En met een beker en een lintje gingen we naar huis...

Groetjes Michelle en Tara

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 22:42

Gefeliciteerd! Ik was ook in Wijk Bij Duurstede zaterdag. Ik moest in t m1. Danielle 14 was er ook in t m1. En mn zusje(natascha13)moest in de b.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 23:29

Mijn zusje heeft in de M2 gestart afgelopen zaterdag!