Toen we aankwamen werden we nog nét niet ontvangen met een rode loper

Toen de eerste deelnemer in de bak kwam, pakte Daantje de pen en zei: 'Ik schrijf wel, jij hebt meer verstand van dressuur als ik'
De eerste voelde wat onwennig, maar na even inkomen gaf ik 8ten, 5en en héél soms een 4 of een 9.
Na iedere 4 proeven (wanneer de volgende 4 mochten losrijden), kwam er iemand naar boven naar het juryhok of dat we nog wat te eten wilde, of wat te drinken. Na 5x 'nou, misschien de volgende ronde' 'och maar willen jullie écht niets?' zetten ze de fles colalight en de 7-up maar in ons hokkie

Ik heb me PRIMA vermaakt. Het was zó geweldig. F1 proeven, volwassen die nét een half jaar les hadden, tot (jammer genoeg maar één kandidaat) M1. Ook ponietjes met kinderen die érg hun best deden om het ponietje aan de teugel te ...... En échte pennymeisjes met roze strikjes en rechtopstaande, maar wel zélf gevlochten vlechtjes in de manen!
Na afloop kwamen we de kantine in, we kregen een applaus, een bos bloemen en een (zéér) leuk geldbedrag.
Een superleuke ervaring die ik niet had willen missen. En misschien een jury cursus in de loop van volgend jaar!