Ben eerlijk gezegd wel een beetje teleurgesteld, maar hoop niet dat ik straks verwend overkom

Maar ok, we moesten naar St.Johannesga, hadden we al een keer eerder gereden. Mijn moeder wou al dat we thuis bleven aangezien ik half ziek ben/was. Zwaar verkouden, stem kwijt, moe en last van mn keel. Ik wou toch gaan (duh) en we waren mooi op tijd (uur van te voren) maar toen ik er nog met net opzat werd er al omgeroepen dat Miranda Bouma zich gereed moest houden. Toen ik de bak inging deed Hof al een beetje vaag voor zijn doen. Hij ging de hele tijd naar andere paardjes hinniken (heeft ie nog nooit gedaan) en in het bijzonder een fjord. Elke keer als die langskwam hoorde je Hof weer 'huhuhuhuuu'

Toch vol goede moed de proef in. Daar ging ook alles niet helemaal zoals het moest. In middendraf was ie niet helemaal fel op mijn been, dus ik tikte hem bij. Meneer gefrustreerd dus geeft een bok. In de galop zette hij zijn hertehals erop waar ik niet doorheen kon komen

Bij de prijsuitreiking werden we niet genoemd, had ik ook niet verwacht

Ik vind het echt niet erg om een keer lage punten halen ofzo, maar omdat het nu de laatste wedstrijd met Hof is kunnen we het niet meer verbeteren zeg maar. De laatste wedstrijden int L1 steeds wp's + prijzen en dan opeens zo'n domper... Dat was wel ff slikken voor me.
Ik mocht van mijn vader nog wel proberen om voor Zwaagwesteinde ertussen te komen, om proberen het te verbeteren aangezien ik nu een beetje met een gemengd gevoel stop zeg maar. Heb ik goed over nagedacht, maar ik doe het niet. Straks rijden we weer in de 140 bijv, dan is de teleurstelling (nog) groter voor me.
Ik ben superblij met wat ik met Hof bereikt heb, we zijn nu L1+4 en enkele prijzen int L1. Er zijn maar een paar mensen die begrijpen wat dit betekend voor mij met Hof, onze bosscrosspony die nooit dressuurmatig gereden is. Ik blijf Hof thuis nog wel gewoon rijden, en hoop dat ik hem onderling nog eens een paar keer L2 kan starten, gewoon om te zien hoe dat gaat

Thuis hebben Ayco en Hof me trouwens nog wel opgevrolijkt

En nu moet ik me ff uitleven, veel zullen zit wel dom vinden, maar zoals ik al zei; er zijn maar een paar die weten wat het betekend om met Hof L1+winst te komen, en dat zijn alleen de mensen die hem goed kennen

Hof mag weer lekker zijn boscrossponyleven oppakken, maar ik zal hem nog wel eens treiteren met die vervelende dressuur

En nu moet ik bijna janken van trotsheid op Hoffie, haha

[edit]ff wat aangepast want rag ging vreemde dingen dneken