Er wordt verwezen naar een factuurnummer en onderop staat vermeld dat als het rekeningnummer op de accpetgiro onjuist is, dat je dit dan door moet geven.
Nu heb ik nooit een acceptgiro gehad, het bedrag van 30 euro komt mij ook totaal onbekend voor.

Ik betaal ook nooit rechtstreeks aan de knhs. Dit gaat allemaal via de vereniging, ik krijg een rekening van de vereniging, en die maak ik dan over.
Ik heb al gebeld met de adminstratie van onze rijvereniging, en die zeggen dat zij een automatische machtiging hebben lopen voor startkaarten, coupons, lidmaatschap. MAar niet voor het overschrijven van het paspoort. En niet voor het betalen van de kosten van het ruiterbewijs. De brief voor het niet betalen van inschrijfgeld op wedstrijden schijnt er heel anders uit te zien (en ik weet ook zeker dat ik altijd betaald heb).
Ik heb zeker weten geen paspoort over laten schrijven(geen eigen paard). De kosten van het ruiterbewijs zijn geen 30 euro. En ik heb nooit een eerdere rekening gezien.
Maandag dus maar eens bellen. Maar wat kost nu wel 30 euro?
Ik vind het heel erg vaag.
Iemand dit wel eens gehad? Moet je werkelijk schriftelijk bezwaar indienen?
En wat als zij nu een foute openstaande post hebben voor iets wat ik werkelijk nooit heb aangevraagd?