WIE START ER A.S ZONDAG IN VENHUIZEN(SPRINGEN)?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya92

WIE START ER A.S ZONDAG IN VENHUIZEN(SPRINGEN)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 17:38

hey!

Ik ga a.s zondag samen met een vriendin in Venhuizen starten ; mijn vraag was aan mensen die er al eerder zijn geweest of het een beetje leuk is daarzow en een beetje fijne bak (k geloof dat ie buiten was ? )als het eventueel gaat regenen!!!En of ze is voorgaande wedstrijden een cool parcour hebben neergezet!D:D:D:D:DWant laatst had ik een springwedstrijd en toen was het misschien 80 cm voor m’ n E-pony en in de barrage ook nog 80 cm!Wel lekker makkelijk natuurlijk maar het is veel leuker om op eigen hoogte te springen Haha!:DEn ook reacties als je ook meedoet zijn welkom!Ik doe 2 x B/E en Nina 1 x BHC/C en 1 x L/C .
Nou ik hoor het well

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 22:14

Ik zou meedoen, maar ik moet werken. En om nou vrij te nemen voor een L HC rondje...Bloos

Venhuizen is altijd erg gezellig Wel buiten losrijden, maar van een beetje water smelt je niet toch Knipoog
Binnenbak is 20 x 40. Heb er ook nog nooit gesprongen binnen, omdat het M dan niet voor punten is. (op het moment rijd ik mijn paard L HC en dan een rondje M HC dus maakt het niet zoveel uit)
Buiten staat er altijd wel een aardig parcours

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 22:15

reddytobias doet trouwens wel mee

Met het ene paard B HC(en misschien L HC) en de andere 2 x L

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 10:23

ik lees t een beetje laat, maar heb gister ook gesprongen in venhuizen in de b-paarden.vond t allemaal wel goed te doen

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 11:08

Ik lees het ook nu pas, maarik had kantinedienst zondag.........Misschien heb je wel een patatje bij me gehaald en misschien heb ik je wel zien rijden!Hoe is het gegaan?

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 12:45

Ik heb indd een patatje gehaald Haha! en ook taart + plakjes cake Haha!!
Het springen vond ik niet echt geweldig gaan het 1ste parcour ging zwaar slecht >>> 2 x een balk en een weigering!het was wel mijn eigen schuld want ik bemoeide me veel te veel met mijn pony ! Dus het 2de parcour liet ik haar gewoon als altijd gaan....en toen was ik wel foutloos!!Dus toch 2 winstpunten erbij Haha!