Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:Als je nu een enkele keer minder punten krijgt op bijv de strekdraf of verzameling zou ik zeggen, oke partijdige jury
Is dit echter geen uitzondering, maar komt het vaak voor, zijn alle jury's dan partijdig...?
dat lijkt me erg stug...
Zofy schreef:Dat er wel eens gediscrimineerd wordt wanneer je met een pony tussen de paarden rijdt heb ik vaker van gehoord, maar dit eigenlijk niet echt. Ik word ook zo vaak met m'n D samengevoegd met de E pony's omdat er dan toevallig van een minder zijn, en ik heb dan niet het gevoel dat ik minder wordt beoordeeld. En ik denk eigenlijk dat het verschil C/D niet eens zo heel groot Als je nou met je a/b tussen de E pony's zou rijden...![]()
Succes verder!
liberty schreef:Hmm als ik bij de D mee reed vond ik niet dat ik minder punten oid kreeg. Er werd beoordeeld wat er gereden werd. Anders vond ik, wat 4 jaar geleden nog was, dat ik met mijn Ctje tegen een E moest rijden, dat waren namelijk meestal echt kleine toppaarden.
Ik zou liever tegen een D rijden dan in mijn uppie, alleen is ook zo saai
Rachke schreef:Hum, dat is ook niet altijd waar. Ga maar eens op een Welsh-keuring of sportdag kijken. In onze club hebben we een 4-tal gehad met 1 C, twee normale D's en een D XXL. De C was de koppony. Omdat ze nergens bang voor was en vooral om dat ze verreweg de ruimste en spectaculairste gang van het hele stel had.het is nogal logisch dat een C niet zo'n gangwerk als een D of zelf een E heeft, maar die wordt daar dan wel mee vergeleken.
Emeraldo schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat het onzin is. Een grote C en een kleine D zit echt weinig verschil in. Het zal eerder aan de bouw liggen van je pony.
sheda schreef:Het is en blijft een juryleden sport dus moet je gewoon je resultaten over een heel seizoen bekijken, misschien van het dan nog wel mee.