welke klasse starten met een ander 'nieuw' paard??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

linda_lekuri

welke klasse starten met een ander 'nieuw' paard??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 17:46

Hallo,

WIE KAN MIJ HELPEN?

Met mijn eigen paard ben ik M2 dressuur, maar door verschillende blessures zijn we al lange tijd uit 'the running'.

Nu mag ik een paard van iemand anders rijden (omdat zij zelf zwanger is) en dat paard is ook M2 dressuur.

Opzich zijn wij wel een 'nieuwe' combinatie, maar zowel ik als het paard zijn dus eigenlijk M2!
Als ik nu wedstrijden mag rijden, in welke klasse zal ik dan moeten starten?

Zijn we 'nieuw' en mogen we onderaan in de B beginnen of moeten we meteen M2 starten????? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:49

linda_lekuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 17:56

Oke thanks!

Ik zou dus meteen M2 moeten starten! slik....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:58

Dat klopt
de hoogst gemeenschappelijke klasse (waarin je een wp hebt gehaald) moet je starten.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:37

linda_lekuri schreef:
Oke thanks!

Ik zou dus meteen M2 moeten starten! slik....

niet moeten toch?

ik heb toen der tijd dit ook gehad..de hoogst gemeenschappelijke klasse was de l1 maar ik ben toch in de B begonnen

en met springen hetzelfde..de hoogst gemeenschappelijke klasse was de L en ik ben in de B begonnen

dus moet het dan??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:08

Dan heb je geluk gehad
want dat is tegen de regels

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:15

Je moet M2 starten. Maar je zou dispensatie kunnen aanvragen. Uitleggen dat je zelf een lange tijd uit de running bent geweest. Een clubgenoot van mij heeft dat ook ooit gedaan. Was M2 met haar paard maar heeft 2 jr. niet gereden omdat haar paard drachtig was. En mocht toen terug naar de M1.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 23:15

runningkawa schreef:
Dan heb je geluk gehad
want dat is tegen de regels

tis wel al denk anderhalf jaar geleden..volges mij hebben ze nu een nieuwe regel..maar goed nog nooit een brief gehad van de Knhs dus ik denk dat het wel klopt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 23:16

Nope, geen nieuwe regel Lachen
De KNHS is vaker een grote puinzooi, dus je bent er toevallig 2x tussendoor gekomen

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 23:23

runningkawa schreef:
Nope, geen nieuwe regel Lachen
De KNHS is vaker een grote puinzooi, dus je bent er toevallig 2x tussendoor gekomen

wooow dan is hier of een heel groot misverstand..of de jury's weten der niks van af..of het discipline regelement is helemaaal niet kloppend

ik heb het en opgezocht in het disciplineregelement (voor het springen) maar nu is dat veranders Verward en bij het dressuur heb ik het aan de jury gevraagd en die zei dat ik gewoon B mocht starten

maar ja geeft niet hoor..ik heb heeel veel geluk gehad dan...jammer dat anderen dat dan niet hebben

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 10:21

Jury's hoeven daar ook helemaal niks vanaf te weten. Het is niet de verantwoordelijkheid van een jury in welke klasse iemand gaat starten. Stel je voor.. dan zou je van alle combinaties alle wp en alle klasses uit je hoofd moeten kennen.