Twee uurtjes geleden zat ik nog op mn pony

Ik zit pas net in deze klasse en had pas 1 wedstrijd in de m2 gereden (deze met succes 1e met 158).
Ik had goed getraind deze week, maar om nou te zeggen dat ik er echt klaar voor was...
De travers en de keertwendingen gaan nog niet helemaal zoals ik wil!
Maar goed toch starten he!

Ik geloof dat hij de bloemetjes in de ring wel erg!! mooi vond, in het begin liep hij constant met contrastelling door de bak!

Mijn proef verliep redelijk lekker, af en toe een beetje een Te hoog tempo, maar ik had als commentaar van de vorige jury meegekregen dat ik hem meer moest rijden! Dus dat probeerde ik te doen!
Mijn keertwendingen gingen ook niet lekker, met als commentaar op mijn protocol dat ze veel te groot waren. Beter te groot dan dat hij zijn been stil zet toch ?

Bij de travers had ik tactverlies, jammer maar dit is ook een moeilijk onderdeel voor ons!
Uiteindelijk gingen de andere oefeningen wel goed, met name het galopgedeelte!
Ik had uiteindelijk 155, wat ik terecht vond...Want het was het nog niet helemaal! Natuurlijk vond ik het jammer, maar ik blijf gewoon doortrainen!!!
Ik merk dat de m2 echt een stuk moeilijker is, de oefeningen komen veel sneller achter elkaar, en je moet echt zorgen dat je je pony goed voor elkaar hebt! Ik schiet gauw in de stress als alles zo snel achter elkaar komt, waardoor het slordig wordt en puntjes laat liggen!!