Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gomir schreef:Het is dan alleen jammer dat ik zo weinig routine in proeven rijden heb, maar daar kom je op deze manier ook niet echt aan toe. En in de zomer is het me weer te hectisch als ik moet springen en dressuren, zeker als ik 2 paarden mee heb...Dan moet je altijd alles tegelijk doen of even snel met het ene paard springen tussen de dressuurproeven van de andere door, daar begin ik dus gewoon niet meer aan
Sjonniej schreef:Randstad heb je dit allemaal, onwijs veel mensen met een paardje. Maar tijdens de indoors heb je toch een maximum aan deelnemers, je kan er niet zomaar een bakje bijmaken.
Ik denk dat je dit soort problemen in het oosten veel minder hebt.
Sjonniej schreef:Randstad heb je dit allemaal, onwijs veel mensen met een paardje. Maar tijdens de indoors heb je toch een maximum aan deelnemers, je kan er niet zomaar een bakje bijmaken.
Ik denk dat je dit soort problemen in het oosten veel minder hebt.
missmuts schreef:Bij SRJV mag je je pas opgeven als de aankondiging in P&S heeft gestaan. Dat vind ik een goede zaak, dan heeft iedereen evenveel kans!
Overigens klaag ik verder niet; ik ben altijd zeer op tijd met aanmelden en kan dus altijd wel starten...
confetti schreef:Bij ons zijn de wedstrijden ook vrij snel vol. Ik zat begin november al vol voor 4 en 5 december, en dan zegt iedereen nog wel voor dat weekend krijg je vast geen inschrijvingen, het is sinterklaas
, het ging met deze wedstrijd nog sneller dan met alle anderen
.
fresco schreef:Voor 1 proefje ga ik niet op pad hoor!
En gelukkig wordt er nog een binnenbak bij gebouwd in Assendelft, dus waarschijnlijk meer starts....