Startlijst Naaldwijk 7 nov a.s. Wie heeft hem al??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zobras

Startlijst Naaldwijk 7 nov a.s. Wie heeft hem al??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 23:28

Net als de vorige wedstrijd is wederom de startlijst van Naaldwijk nog niet bekend op internet. Weet iemand al iets van de lijst af?? En waarom duurt het zo lang. De vorige wedstrijd werd pas op vrijdag de lijst bekend gemaakt. Ik ben afhankelijk van derden om me voor te lezen. Ook die willen graag weten op welk dagdeel ze bezet zijn.

Dus, wie o wie weet de starttijden???

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 10:04

Ik kan je helaas niet helpen. Maar, gaat het om de wedstrijd op De Hoeve?

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 10:21

Yep. Als het een tendens gaat worden om zo laat de startlijsten bekent te maken zal ik waarschijnlijk in het vervolg andere locaties gaan uitzoeken om te starten. Die klachten hoor ik nu van meerdere over de Hoeve.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 11:46

Wat ook bijzinder lastig is, is dat het wedstrijdsecr. maar 2 keer per week een uurtje telefonisch te bereiken is... Vorige keer namen ze uberhaupt de telefoon niet op. Maar goed, zodra ik iets hoor of zie op stal, laat ik het wel weten.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 15:33

Vreemde is dat nu wel ineens de uitslage van de laatste wedstrijden op de site van hoeve westland ruiters staat (stond er gisteren nog niet), maar de startlijst van zondag is er nog niet.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 15:37

Staat het dan niet misschien op de site van de vereniging die daar zit, of had je daar al gekeken?
Anders zou ik het ook niet weten, sorry.

KlompenVrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:26

Heej,, ik sta op de hoeve!,, en ik zal ff kijken of ik erachter kan komen!,, er is een nieuw secretariaat gekomen,, en idd, ,daar zijn al wat klachten over gehoord,, ik laat het je weten of ik iets weet,,

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:48

Ja i zit ook telkens al op startlijsten.nl te kijken maar er is nog niets.. Het is allemaal een beetje raar.

KlompenVrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 23:34

ik praat momenteel met de dochter van de vrouw van het secretariaat,, ze is er mee bezig.. duss,, morgen istie klaar.. maar je kan nu ook bellen ofsoow :S

KlompenVrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 23:45

hij kan nooit vóór donderdag geplaatst worden.. omdat er woensdag nog een mogelijk is om dingen te veranderen..
astu!..

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 00:14

Nou, heb dus nu al een paar euro zitten te verbellen, krijg steeds het bandje voor. Leuk als je dus een verandering wilt doorgeven, want dat gaat dus never nooit niet lukken.

In iedergeval bedankt voor de navraag. Wij denken er sterk over na om niet meer te starten bij een vereniging die niet bereikbaar is. Hoop dat de accomodatie veel goed gaat maken en de dag zelf goed verloopt.

Monali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 00:16

ja, nu we het toch met z'n allen over mij hebben ga ik zelf ook even mee doen, wie ben ik?

degene die zich als enige heeft opgeofferd om het secretariaat over te nemen nadat het oude er vanwege andere werkzaamheden mee heeft moeten stoppen.

Plinge website word niet door mij beheerd maar door twee andere vrijwilligers; de uitslagen stonden na twee dagen op startlijsten.nl

*ook ik doe het secretariaat vrijwillig, dat is een behoorlijke klus er komt meer bij kijken dan jullie denken; daarnaast heb ik ook gewoon een baan, kinderen en een huishouden.

*de woensdag voor de wedstrijd is de laatste dag dat mensen zich kunnen afmelden, dus de lijst kan hiervoor niet worden gepubliceerd;

*jullie hebben klachten over mij ,maar ik heb een klacht;
mensen moeten niet zeuren als ze zelf niets willen doen, er hangt een lijst waarop vrijwilligers zich kunnen aanmelden, daar is het zo druk er staan zeker drie namen op!!!!!!!!!!!! steeds dezelfde bedankt voor jullie inzet.

*hebben jullie er misschien eens bij stil gestaan dat het vorige week herfstvakantie was en "ZE" daardoor telefonisch niet te bereiken was.

*verder kan ik geen rekening houden met lezers, vervoer, feesten en partijen. als je op een dag een wedstrijd plant dan is er eigenlijk geen ruimte voor andere dingen, wil je dit wel dan is dit niet ter verantwoording van het secretariaat.

met vriendelijke groeten,
Annette

Monali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 00:22

als er wijzigingen zijn kan men dit ook op het bandje inspreken; zoals ik al eerder heb gemeld doe ik dit in mijn eentje en ben ik niet altijd in staat de telefoon aan te nemen, maar ik doe altijd mijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken ja ,dat zal nooit lukken.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 00:26

Met alle liefde zou ik willen helpen, maar als je vanavond niet de telefoon aanneemt op de tijden die je op het bandje vermeld bereikbaar te zijn, dan wordt het begrip van ons ook wel moeilijk.

Verder heb ik altijd enorm veel respect voor iedereen die zich inzet voor het verenigingsleven.

Voor het eerst heb ik echter meegemaakt dat een startlijst niet wordt gepubliceerd voor iemand zich kan afmelden. Aangezien dit vrij uniek is en de meeste lijsten zeker een week voor de start wordt vrijgegeven, is het misschien handig deze procedure kenbaar te maken. Dan weten wij als starters tenminste waar we aan toe zijn.

Verder voor aanmelding voor vrijwilligers bij jullie vereniging. Hoop dat je begrijpt dat dat voor mij te ver gaat. Wij hebben zelf een vereniging die ook draait op vrijwilligers wat vrij goed gaat en hoop dat je begrip kunt opbrengen dat ik genoeg tijd doorbreng bij ons op stal. Maar, bij ons wordt dan ook een startlijst 2 weken van te voren bekend gemaakt. Dan wordt iedereen gemobiliseerd om lijsten te maken voor taken.

Gaat mij er verder niet om dat de organiserende vereniging rekening moet houden met mijn prive leven, maar als ik op zo'n laat tijdstip mijn starttijden weet is er bij mij geen ruimte meer om hulp voor mij te regelen. Die verantwoording is voor mij, maar de uitvoering wordt wel verdomt lastig als de tijden zo laat bekend zijn. Iedereen werk full time om de paarden te kunnen bekostigen en als ik iemand moet regelen heeft die ook een priveleven die daarop moet worden aangepast op de vrije zondag. Vandaar dat ook onze hulpen graag eerder willen weten waar ze aan toe zijn.

Nogmaal, ik doe het secretariaat echt niet na, weet wat voor kluif werk het is. Maar hoop ook dat er enig begrip voor is dat de starters vrij laat te tijden weten en dat dit heel ongebruikelijk laat is.

Hoop op een leuke zondag.

Monali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 00:38

ik vind het leuk om te horen dat er ook verenigingen zijn waarbij er wel inzet wordt getoond door de leden. Ik hoop dat dit bij onze vereniging ook een beetje lekker gaat lopen.
Ik doe het secretariaat pas en ik kan niet in 1 keer ervoor zorgen dat alles goed gaat. Er moest namelijk een hoop veranderd worden.

Wij (ik en mijn dochter) nemen zelf al een aantal jaar fanatiek deel aan zowel dressuur als springwedstrijden en negen van de tien keer kunnen wij pas op vrijdag bellen of kijken voor de tijden.

Ook ik hoop op een leuke zondag want voor mij duurt ie weer van 7 tot 7.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 09:34

Het wqas van mijn kant absoluut niet bedoeld als kritiek hoor! Ik kan me alleen wel voorstellen dat het voor veel mensen onzeker en onduidelijk is als ze je niet te pakken krijgen (waaronder ikzelf dus ook).

Volgend jaar ben ik lig van de HWR en dan wil ik absoluut een actieve rol gaan spelen (nu ben ik ergens anders lid en doe daar mijn ding). Als je hulp nodig hebt op het secretariaat, mij lijkt het leuk!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 09:48

Monali, ik denk dat iedereen wel begrijpt dat een wedstrijdsecretariaat voeren een enorm tijdrovende klus is.

Maar wanneer maak jij de startlijst?
Maak je die echt pas na woensdag wanneer alle wijzigingen zijn doorgegeven? Dat lijkt me voor je zelf ook best een stressvol gebeuren.
Bij veel verenigingen wordt een voorlopige startlijst gemaakt die ook alvast gepubliceerd wordt. Daarbij wordt dan vermeld dat je bv. de vrijdag voor de wedstrijd nog even op internet moet kijken ivm aangepaste tijden.
Misschien is dit voor jou ook een idee om het zo te doen? Dan weten mensen iig in welk dagdeel ze moeten starten. Natuurlijk kan er dan nog van tijden afgeweken worden maar het zal nooit uren schelen.

Voor ruiters is het idd behoorlijk frustrerend als er tijden worden genoemd waarop je kunt bellen en er is dan niemand bereikbaar.

Maar nogmaals: petje af voor alle wedstrijdsecretariaten, ik vind het een behoorlijke klus en het lijkt me niet altijd dankbaar werk.

Mocht je nog eens een jurylid nodig hebben (ik weet niet of je dat ook regelt) kun je me altijd bellen, dan wil ik je daarmee best uit de brand helpen Knipoog

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 10:54

Tot nu toe kan ik nog geen lijst vinden op de site van HWR en startlijsten.nl. Nog steeds probeer ik om het kwartier te bellen op het nummer wat is opgegeven maar blijf een bandje horen. HEEEEEEEEL graag willen we nu toch wel eens de starttijden weten. We hebben tevens geprobeerd met mail je te bereiken, stuur als het lukt, dan de lijst naar de mailadressen van de starters.

Marijn, heb jij gisteren op stal al de lijst zien hangen? Kan ik anders de Hoeve zelf bellen, weten die dan meer?

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 11:04

Eleonoor schreef:
Tot nu toe kan ik nog geen lijst vinden op de site van HWR en startlijsten.nl. Nog steeds probeer ik om het kwartier te bellen op het nummer wat is opgegeven maar blijf een bandje horen. HEEEEEEEEL graag willen we nu toch wel eens de starttijden weten. We hebben tevens geprobeerd met mail je te bereiken, stuur als het lukt, dan de lijst naar de mailadressen van de starters.

Marijn, heb jij gisteren op stal al de lijst zien hangen? Kan ik anders de Hoeve zelf bellen, weten die dan meer?

Gistermiddag hing er nog geen lijst en op de Hoeve zullen ze je niet verder kunnen helpen (of er moet nu een lijst hangen)... Het blijft dus even afwachten.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 11:07

Weet je wat het is. Op mijn voorstel zijn we met een groep gaan starten op de Hoeve. Daarom voel ik me ook deels verantwoordelijk dat de starters geen tijden weten en dus geirriteerd zijn. Want, ik heb ze tenslotte overgehaald daar te starten. Vandaar dat ik nu al van meerder heb gehoord niet meer te willen starten bij de Hoeve, omdat de tijden niet bekend zijn en daar voel ik me dus ook verantwoordelijk voor. Tenslotte, ik heb ze overgehaald te starten in Naaldwijk. Jammer.

Goed voorstel Fitzroy!

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 14:45

Ik zie nu ook nog geen startlijst... ik kijk vanavond nog wel even na de HWR les.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 15:46

Krijg net bericht dat de lijst nog niet af is en waarschijnlijk vanavond geplaatst wordt. Nou ja, tis niet anders.... Nou maar hopen dat ik nog iemand kan regelen op het laatste moment.

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 23:23

ik kijk morgen wel even het is nu 22:23 en de lijst staat er nog niet.. nog even geduld dan maar...

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 00:15

Nou, ze staan erop en mijn grote angst is uitgekomen. Mijn vriendin en ik starten precies aan de uiterste einde van de startdag, dus maar kijken in hoeverre we elkaar kunnen helpen. Punt is, ik moet dus nu vroeg en krijg maar iemand zo vroeg op zondag uit hun nest. Ach, proef maar uit mijn hoofd leren...

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 09:30

Ik wil je wel lezen. Ik ben er toch vroeg en kan dan net zo goed nog een uurtje eerder mijn bed uit...