aangezien ik op dit ogenblik in de zevende hemel ben vind ik toch dat Pajk zijn eigen verhaal op dit forum moet hebben over zijn reis naar Moorsele..naar de Europeese Kampioenschappen.....
Vrijdagochtend om 1100 uur zijn we met z,n allen vertrokken naar Moorsele,Pajkovski kon gelukkig met Fam Kubbe mee rijden op de vrachtwagen,Hun eigen hengst Poker en de Merrie Mistral gingen ook mee,dus Pajk stond gelukkig niet alleen,dit was de eerste x op een vrachtwagen maar het ging geweldig,Super he 2 hengsten naast elkaar op de vrachtwagen met een merrie erbij!!!
Om half 4 kwamen we aan in Moorsele,de paarden moesten eerst weer naar de veterinair en konden daarna mee naar ons hotelletje om de hoek van het Zilveren Spoor,daar stonden onse 3 kanjers heerlijk in alle rust op stal!
Zaterdag eerst lekker de paarden gepoetsd en daarna ingevlochten en op weg naar het Zilveren Spoor! Mistral moest als eerste starten maar was helaas wat ondeugend,Moet wel zeggen dat die mevrouw geweldig kan bewegen!! Die komt er zeker wel!
daarna waren Pajk en Poker aan de beurd,erg spannend,met z,n allen de ring in,stap,draf en galop laten zien,daarna 2 min. alleen in de ring en laten zien wat je paard kon,dan je paard afzadelen en aan de hand toonen, Dit verliep allemaal prima! Pajk kwam de hoofdring binnen en dacht ,hey das leuk Zal ik Bonfire even na doen?? Hij begon met dansen en hield niet meer op! Gevolg was dat hij als eerste geplaatst werdt,Durango kwam op de 3de plaats,Poker op de 5de plaats en Tigger op de 7de plaats. De 2 eerst geplaatste mochten door naar het kampioenschap,Pajk mocht dus door samen met de engelsman,Darren Crowe..ook van de merrie en de ruinen rubriek mochten de 2 eerst geplaatste ruiters door.
OP NAAR DE FINALE
Gelukkig Pajk bleef dansen....!!!!!!!! en ja hoor....mijn allerbeste vriend is dus nu EUROPEES KAMPIOEN RIDDING KLASSE
Ik ben zo ongeloofelijk trots! Heb een heerlijk weekend gehad!
de Nederlandse ruiters waren:
1Marian en Pajkovski
2Poker en Annet de Bruin
3Mistral en Nanda de Jong
4Durango en Monica van Duivenbode
5Lutecya en Claudia Mertens (die overigens in de merrie rubriek een hele mooie 3de plaats haalde!)
Ik denk dat de nederlandse ruiters het goed gedaan hebben en de engelse ruiters de volgende x een moeilijke kluif aan ons krijgen!!!
Groetjes Marian en Pajkovski
de prijsen......

En hier natuurlijk Pajk mijn kanjer een dag later lekker vrij in de wei genieten!