Voor het eerst zwaar slecht..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MyBonfire

Voor het eerst zwaar slecht..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 17:50

Hoi,
Gister heb ik wedstrijd gehad in Asten. Ik schaam me eigenlijk dood, maar ik dacht ik zet het er toch maar even op Schijnheilig , t is ook zo zwak om het alleen maar te vertellen wanneer t goed is gegaan toch Knipoog ?
Tijdens het inrijden liep ie nog wel lekker, maar toen we de ring in gingen was gewoon alle concentratie weg. Hij schrok van de witte bordjes en val alles.. Daarbij kon ik de jury niet vinde Bloos , waardoor ik ergens midden in het publiek mijn naam ging zegge en die mensen keke mij zo aan van uhm.. Schijnheilig . Op zich was nog niet alles slecht.. Maar gewoon veel grote fouten die niet hadden gehoeven en die bij inrijden wel goed gingen (wijken, uit galop vallen, paar keer half weg schieten en kop in de lucht). Ik ben nog nooit met zo'n slecht gevoel de ring uit gekomen... zelfs niet toen ik mn hoofdstel was vergeten en niet had ingereden Schijnheilig .
Maargoed ik baalde echt toen ik de ring uit kwam..
Toen de prijsuitreiking, ik had van verschillende mensen gehoord dat die ochten mensen 10 waren met 126 punten, dus ik hield mn hart vast Verdrietig Ik was 8e van de 13 met 152 punten. Echt zo slecht..
Ik natuurlijk helemaal sjacherijnig, zeker omdat t veel dezelfde mense waren als in t buiten seizoen, en daar had ik wel van ze allemaal gewonnen...
Ik was al helemaal aant mopperen dat ik nu nooit meer kon zeggen dat ik nog nooit een wedstrijd géén winstpunt had gehaald en dat ik nu nooit meer kon zeggen dat ik nog nooit niet bij de beste helft heb gezeten, kwam ik thuis.. zegt mn broertje: Ogja je kan altijd nog zeggen dat je in de B nog nooit geen winstpunt hebt gehaald of nog nooit een wedstrijd niet bij de beste helft hebt gezeten Knipoog . Zo kan je het ook bekijken.. Maargoed ik ben nu over de teleurstelling heen, ik vond het vooral vervelend omdat ie tijdens t inrijden wel goed liep en omdat t selectie was tegen mensen waar ik buiten al van gewonnen had...
Toen ik mn instructrice belde zei ze: ogja dan weet je ook s hoe dat voelt Knipoog .. Laten we het daar dan maar op houden *LOL*
Volgende keer beter laten we maar zeggen.. OK dan!
Groetjes Sanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 19:08

Hm, 153 is toch niet zo slecht? 3 puntjes meer en je hebt een winstpunt!
Ik heb al wel eens 128 gehad....

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 20:49

153, sorry hoor maar wil je aandacht ofzo, dat is een normale hoeveelheid punten. ALs je een winstpunt hebt, heb je gewoon goed gereden, heb je onder de 145 vind ik dat je niet zo goed hebt gereden voor het niveau waarin je rijdt. Dit zijn toch prima punten? 3 puntjes meer, kijk even wat beter kan op je protocollen en dan heb je winst. Diut moet je wel lukken hoor! Ik heb weleens 136 gehad..

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 21:05

ze wil vast geen aandacht maar ze wil ff haar verhaal kwijt omdat ze zoon slecht gevoel erover had en dan toch nog best goeie punten haalt okal is het onder haar niveau..ik ben ook altijd er teleurgesteld als het heel slecht is gegaan of dat ik het slechter heb gedaan dan verwacht..dan wil je gewoon ff je vehraal kwijt en dat kan het best op ...BOKT!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 21:08

Vind ook niet echt dat je recht hebt op klagen. Sorry... Scheve mond

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 21:12

Je mag het best even kwijt hoor!

Het klinkt l#llig, maar ik weet precies hoe je je voelt.
Alleen ik ben erop voorbereid, mijn paard heeft in het indoorseizoen nogal last van paranoia en achtervolgingswaanzin a la Blue Ocean Haha!

Heel frustrerend, als je op het beste paard zit, normaal een puntje of 176 scoort en dan ineens van een stel mietjes verliest omdat je paard dus alleen nog maar om kan draaien en weg kan schieten... Schijnheilig

Volgende keer beter, kop op... !!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 21:17

gewoon het gevoel dat het echt niet goed gegaan is, is echt vervelend! Ik heb een keer 158 en enorm gebaald, omdat ik het verkeerd deed. Maar ook een keer 141 gehaald en dat helemaal niet vervelend gevonden, vooral nu omdat bleek dat ie last had van zijn gebit..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 21:18

Nouja, misschien had ik wel anders gereageerd toen ik zelf ook nog wedstrijden reed... Knipoog maar nu heb ik echt zoiets van: een uitzondering bevestigt de regel alleen maar... de wereld vergaat niet... wees blij dat je kan rijden. snotter snik...

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 11:38

Tuurljk mag je dit gewoon op bokt zetten...

Het klinkt misschien een beetje dom hier op bokt om te zeggen van ja en ik vind het jammer dat ik nou niet kan zeggen dat ik nog nooit geen wp heb gereden maaruh....

ik dacht toen hetzelfde hoor Clown
in de B en L1 had ik ook altijd een wp of 2 tot die ene x dan denk je toch van gossie Clown hahaha..

Maar eigenlijk is 153 nog helemaal niet zo slecht nee.. Gewoon volgende x beter en dan komt die wp wel weer Knipoog

En wat ik ook wel eens vergeet.. denk eraan je doet het voor je lol he het moet altijd leuk zijn Knipoog ook al gaat het wat minder

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 12:08

Ja Pasha dat gevoel is t... En nu is er weer een dag overheen en nu ben ik ook wel over de teleurstelling heen.. Maar het is vooral gewoon omdat ik in t buitenseizoen ruim won van dezelfde personen.. en omdat t nmu alleen door de binnenangst van mn pony zo slecht rijdt.. Maargoed als jullie t zeurderig over vinden komen dan zal ik mn mond houden amar je snapt hopelijk wel dat ik gewoon zwaar baalde op dat moment..

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 12:13

Jaa tuurlijk
maar ach nou heb je die andere hoop gegeven en rijdt je ze de volgende x er gewoon weer af Knipoog
Nee grapje hoor..
Maar denk eraan dat niet alles over winnen gaat of verliezen van wil ik niet!!
Hou het leuk he Lachen
ennuh gelukkig was het geen selectie dus heb je mooi ff weer binnen kunnen oefenen en dan probeer je het met de selecties opnieuw?
Wat reed je eigenlijk L1 ofzo?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 12:17

Ik denk dat je gewoon gewend bent dat het altijd goed gaat. Als het dan een keer tegenvalt (om wat voor reden dan ook) dan kun je daar een rotgevoel aan overhouden. Maar je leert er ook weer van: bijvoorbeeld dat het niet altijd goed kan gaan, dat je paard ook wel eens een mindere dag kan hebben (jammer dat dat dan precies op een wedstrijddag is), dat je zelf ook wel eens niet zo lekker in je vel kunt zitten, dat de omgeving soms niet meezit (enge bordjes Haha!). En ook leer je waar je dan de volgende keer op moet letten om ervoor te zorgen dat het beter gaat.

Je paard is geen machine, jijzelf ook niet en de jury ook niet. Verder gaat het IMO vooral om de lol die je met je paard hebt en niet om die ene keer dat je geen winstpunt haalt. Wees eerlijk: waarvoor rijd je nou wedstrijden? Knipoog

En daarnaast vind ik 152 persoonlijk niet 'zwaar slecht'. Je hebt er geen winstpunt mee, maar gemiddeld bijna een 6 (want dat is 152) is nog steeds voldoende voor je proef hoor! Lachen

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 12:21

Jullie hebben gelijk! Maare Pasha.. T was wel selecite Knipoog . Maarja Karin t klopt dat je t toch voor de lol doet *LOL* .. Daarom zet ik zoiets nou op bokt Knipoog dan kunne jullie me uit mn dip helpen Tong uitsteken !

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 12:47

owh.. njaaa dan heb je er nog 2, de beste 2 tellen Knipoog

en Karin mooi verhaal Zo is het Knipoog