Ja hoor, het is gelukt, gisteren voor de derde keer M2 gestart. De eerste keer was voor de zomer, toen ging het netjes, maar nog net niet goed genoeg en toen had ik 152 en 154 punten. Toen ben ik 's avonds met de kur op muziek gevallen en had ik 5 ribben gebroken en een gedeeltelijk ingeklapte long, waardoor ik een week in het ziekenhuis heb gelegen en 6 weken helemaal niet heb kunnen rijden. Daarna weer langzaam opbouwen en vorige maand voor het eerst weer gestart. Dat ging niet zo super, reed nog met bodyprotector ivm die ribben en was toch ook best wel zenuwachtig. Duvel deed zijn best, maar ik maakte wat fouten, dus hadden we 145 en 143 punten. Inmiddels heb ik het rijden met bodyprotector met dressuur weer afgebouwd, waarna Duvel ineens weer een stuk beter ging bewegen (logisch, want ik zat weer wat losser in mijn rug). Gisteren weer een wedstrijd gereden en het is gelukt, onze 1e winstpunt is binnen! De eerste proef ging heel lekker, voor mijn gevoel net wat traag, maar kennelijk wel goed genoeg voor de jury, want die werd beloond met 158 punten en de 1e prijs (van 3 starters, maar toch). De tweede proef ging wat vlotter, hij liep voorwaartster, maar omdat hij moe werd kwam hij daardoor wat te veel van het achterbeen af, waardoor we dus ook de verzameling kwijt waren. Hierdoor kwamen we de tweede proef tot 148 punten. Ik heb beide proeven terug gezien en kon me wel goed vinden in de punten en het kommentaar van de jury. En nu zijn we dus echt M2!
Rieta
Geplaatst: 25-10-04 14:51
hey gefelictiteerd!!Goed van je!
remi
Geplaatst: 25-10-04 19:34
Gefeliciteerd
Anoniem
Geplaatst: 25-10-04 22:40
Gefeliciteerd!
Marije_jiplover
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-04 15:21
Dank jullie wel. Ik ben er ook wel erg blij mee. Nou hopen dat we de volgende 9 punten ook binnen niet al te lange tijd bij elkaar kunnen rijden, dan ben ik pas echt blij!
LindaT
Geplaatst: 27-10-04 16:19
Gefeliciteerd! En dat na zo'n blessure. Knap hoor!