Ik had wel lekker gereden (M2) maar dr was dus echt laag gejureerd!
Hebben de jurys weer cursus gehad ofzo??
Beetje wazig maar goed.
Hopen dat de jurys volgende week in n betere stemming zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haha
libertysnowy schreef:op mijn wedstrijd was er ook weer laag gejureerd
die jury's ook, zitten er echt met z'n allen om vooral geen winstpunten te geven
neem maar van mij aan dat er echt heel veel juryleden zitten die liever hoge dan lage punten geven, maar door het nivo niet anders kunnen dan lage cijfers geven. Ga maar eens mee met een jury om te schrijven, dan zul je zien en horen dat het meestal niet aan de jury ligt maar toch echt aan de ruiters! (oke, uitzonderingen daar gelaten!)
Nou soms heb ik wel zoiets van t mag wel wat hoger
En soms denk ik van dat is wel weer heel positief.

youngster schreef:Ik zeur nooit over jury's. Ben namelijk altijd van mening dat je je punten moet verdienen. Maar afgelopen vrijdag had ik echt een vage jury. Ik reed gewoon B en de jury zat voornamelijk te letten op de stelling en de impuls, volgens mij hoor je dat nog niet te beoordelen in de B of wel??
Lielle schreef:natuurlijk wel. Hoe kun je nou wendingen en oefeningen rijden zonder stelling, buiging en impuls? Als je dat niet hebt kun je geen paar passen middendraf laten zien en ook geen grote voltes.
Ik ben het aardig met Zwelgje eens.
Lielle schreef:maar dan snap ik jouw opmerking niet
Lielle schreef:nee, voor Youngster. Ze zegt dat een jury in het B niet oip stelling en impuls mag letten, ik leg uit waarom dat niet kan en dan zegt ze dat de middendrfaf wel goed was (had ik aangehaald als voorbeeld).
En ik heb idd de proef niet gezien, maar IMO kun je niet in het algemeen zeggen dat een jury in het B niet op stelling en impuls hoort te letten.
Tigger schreef:Mijn paard stond zaterdag niet vierkant stil volgens de jury, in de B...![]()
Tja, so be it. Ik had trouwens geen commentaar bij de 5en, das dan wel weer jammer, want ik loop nu te gissen van wat hij dacht.
ik was jury
Citaat:De jury mag tegenwoordig blij zijn als er op de letter gereden word en als het paard niet kreupel door de bak loopt.