Jippie !!!! Wij zijn M1 startgerechtigd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mickey

Jippie !!!! Wij zijn M1 startgerechtigd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 10:06

(Had ik net een heel verslag getypt, loopt de comp vast en ben ik alles kwijt )

Mijn weekend kan niet meer stuk!

Ik had vrijdag les bij Tyrza. Die les is me erg goed bevallen en zeer zeker voor herhaling vatbaar. We hebben een hoop geleerd en ik heb weer een hoop tips die ik heel goed kan gebruiken in het rijden van mijn proeven. Dus daar hebben we wel een reisje voor over

Zaterdagavond had ik wedstrijd in Breda bij Liberty en Confetti. Laiser was al hyper in de trailer toen ik de auto geparkeerd had, hij wilde er eigenlijk meteen uit. Maar helaas pindakaas hij moest nog even wachten ik wilde me eerst even melden en daarna mocht hij er eigenlijk nog een half uur opblijven. Voor het behoud van mijn trailer heb ik dat maar niet gedaan. Meneer ging namelijk flink te keer en om te zorgen dat andere paarden niet onrustig werden door Laiser's gedrag heb ik hem er maar uitgehaald. Onder luid gesnurk nam hij het terrein eens goed in zich op. Terwijl hij flink om mij heen aan het stappen was in een stevig tempo. Kortom er zat genoeg pit in *LOL*

Uiteindelijk heb ik hem toch maar gezadeld en ben ik er maar op gaan zitten en richting de losrijdbak gestapt en daar opgestapt. Het losrijden ging heerlijk en de dingen die we bij Tyrza geleerd hadden konden we ook hier in praktijk brengen.

Het naar de binnenbak gaan vond hij toch maar spannend door de schaduwen op de grond. (het was namelijk inmiddels donker geworden buiten) Terwijl ik er op zat en Liberty heb aan de hand begeleidde was hij er nog niet van overtuigd dat je veilig over die donkere plekken heen kon stappen. Gelukkig voor Laiser bleek dat die donkere plek die op een paard leek weg stapte en kon hij gewoon naar de binnenbak. (Moest wel flink bukken Tong uitsteken )

De eerste proef ging aardig. Liberty las me luid en duidelijk voor OK dan! dus dat was al weer heel fijn. Tijdens de proef merkte ik dat ik er veel makkelijker doorheen kwam, doordat ik wederom een aantal dingen die Tyrza verteld had in praktijk kon brengen. Natuurlijk nog wel een paar punten die nog beter konden, maar eigenlijk niet slecht.

Tussen de twee proeven door liet Laiser merken dat hij nog lang niet moe was en die tweede proef nog met gemak kon lopen. Gelukkig voor mij was die houding er van Laiser ook nog tijdens de tweede proef. Hij liep echt een heerlijk voorwaartse proef maar nog wel goed te bewerken dus eigenlijk misschien wel een van mijn beste proeven. Knipoog
Jammer van de tweede galop dat hij verkeerd aansprong, maar gelukkig kon ik dat snel herstellen.

Nadat ik hem uitgestapt had en in de trailer had gezet was de prijsuitreiking al.

Ik had voor mijn eerste proef 159 punten en voor mijn tweede proef 164 en was ik tweede *LOL* Dat betekende dat we nu de winstpunten binnen hebben om M1 te mogen gaan starten *LOL*. Ik was dus echt heel blij. Zeker omdat ik ook weet dat er genoeg mensen zijn die zich echt af hebben gevraagd wat ik in vredesnaam met die knol moest. (Nou heel simpel gewoon lekker rijden Tong uitsteken )

We gaan nu niet meteen M1 starten. Er zijn nog een paar dingen die nog beter moeten en waar ik nog even lekker aan door wil werken (zowel bij Laiser als bij mezelf) zodat als we de overstap wel maken dat we die verantwoord maken.

Liberty en Confetti, Ik heb een hele leuke ontspannen wedstrijd gehad bij jullie. Jullie zien ons zeker nog terug

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:23

Gefeliciteerd!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:24

Jaja, ik kan hard gillen he *LOL*

Vond we leuk dat martha en ik dezelfde opmerking hadden, wat is Laiser grooooooot Haha!

_Priscill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:25

Gefeliciteerd.
Leuk zeg Lachen
Succes!!!

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:01

hee! Goed gedaan zeg!! Laisertje wordt maar beter en beter, dus waar zal dat eindigen?? Nee, echt super gedaan en probeer het niveau voort te zetten zo he!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:03

Klinkt super
En gefeliciteerd met je puntjes !

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:20

Goed zeg, Gefeliciteerd!!! OK dan!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:56

Wow, goed gedaan van jullie, Mickey

Dat is alles bij elkaar toch nog snel gegaan. Veel succes in de M1 zometeen.

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:04

Wauw!! Gefeliciteerd! Echt super gewoon

Veel succes straks in het M. Party!!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:14

'k Ben trots op jullie, van harte gefeliciteerd !
Super hoor, ik vind het echt hartstikke knap OK dan!
Volgens mij is die een van de eerste keren dat jullie 2 vette winstpunten binnenhalen op 1 wedstrijd ?

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:16

Hee, goed joh!!!

GEFELICITEERD!!!!

En heel veel succes in het M1.

Vivande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:19

Gefeliciteerd!!!
En succes in de M1 natuurlijk Knipoog

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:25

Proficiat Lachen !

Dan hebben we op dezelfde dag ons 10e punt gehaald *LOL*, Syl en ik zijn sinds gisteren ook M1-startgerechtigd, maar blijven, om dezelfde redenen als Laiser & jij, voorlopig nog lekker L2 starten.
Succes met het doortrainen en later de overstap naar de M1 Lachen !

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 14:53

Gefeliciteerd OK dan!

Veel succes alvast in de M Lachen.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 18:50

Dank je wel voor de succeswensen.
Hopelijk kunnen we het over een tijdje ook echt waar maken in de M. Maar goed Laiser en ik gaan gewoon goed aan de slag en wie weet Knipoog

liberty"]
Jaja, ik kan hard gillen he *LOL*
[/quote] Ja maar dat was heel fijn Lachen

[quote]
Vond we leuk dat martha en ik dezelfde opmerking hadden, wat is Laiser grooooooot Haha!
[/quote]
Dat was echt heel komisch jullie zeiden echt allebei: "Hij is in het echt nog groter dan op de foto " .

[quote="obelixje"]
hee! Goed gedaan zeg!! Laisertje wordt maar beter en beter, dus waar zal dat eindigen?? Nee, echt super gedaan en probeer het niveau voort te zetten zo he!!
[/quote]
Ik weet ook niet waar het zal eindigen, maar voorlopig ben ik apetrots op mijn knolletje Knipoog
Natuurlijk proberen we deze lijn aan te houden Knipoog

[quote="Fitzroy"]
Wow, goed gedaan van jullie, Mickey

Dat is alles bij elkaar toch nog snel gegaan. Veel succes in de M1 zometeen.
[/quote]
Dank je
Ja eigenlijk gaat het de laatste maanden ook nog sneller dan ik zelf verwacht had.
Nou moet ik wel zeggen dat toen ik bij Tyrza mezelf in de spiegels zag rijden, ik eigenlijk niet wist dat het er ondertussen al zo uit zag. Mijn beeld is echt nog even blijven hangen wat dat betrefd.

[quote="Oscar"]
Volgens mij is die een van de eerste keren dat jullie 2 vette winstpunten binnenhalen op 1 wedstrijd ?
[/quote]
Wel dat het bij alle twee ruim een winstpunt is volgens mij. En ook een grappig detail is dat ik voor mijn tweede proef een fellere Laiser onder me kont had en ook meer punten had dan bij de eerste, meestal is het andersom.

[quote="grandeur schreef:
Dan hebben we op dezelfde dag ons 10e punt gehaald *LOL*, Syl en ik zijn sinds gisteren ook M1-startgerechtigd, maar blijven, om dezelfde redenen als Laiser & jij, voorlopig nog lekker L2 starten.
Succes met het doortrainen en later de overstap naar de M1 Lachen !

Toevallig Knipoog
Maar jij ook succes straks in de M1

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:44

Hartstikke goed! Ook fijn dat je een goed gevoel had bij beide proeven. Dat is denk ik nog belangrijker dan een WP.

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:49

Goed gedaan! OK dan! Gefeliciteerd!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:05

Wat super Christianne, gefeliciteerd! Die M1 komt vast wel goed Lachen

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:53

Eeeyy supers joh... Leuk dat je toch de tips van tyrza mee kon nemen in je proef.. Hopelijk gaat hij in de M ook lekker...

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 21:25

Dat hebben jullie ff knap gedaan OK dan! tot de volgende keer. *LOL*

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 23:43

Mickey schreef:
(Had ik net een heel verslag getypt, loopt de comp vast en ben ik alles kwijt )

Tip: volgende keer je verslag eerst in een Word-documentje typen!

Van harte gefeliciteerd met jullie schitterende resultaat! Erg goed gedaan, twee winstpunten op een wedstrijd en nog een prijs ook! Cool

Ik snap heel goed dat je liever nog geen M1 wilt starten, maar het is toch een fijn idee dat het iig mag. Netjes hoor! Lachen

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 10:24

Kijk, daar kan je mee thuis komen. Probeer dit gevoel vast te houden voor de volgende keren. Ik vind het slim dat je nog even in de L2 blijft rijden, nu kan je nog even lekker sleutelen! Als je nou elke keer met vette winst thuis komt dan zou ik toch eens serieus gaan denken over de overstap naar de M1!
Succes verder!

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 16:24

Heel erg gefeliciteerd!
Dit klinkt als de betere ontwikkeling! Het is zo leuk wanneer je zelf kan merken dat het iedere keer weer beter gaat

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:16

gefeliciteerd en ga zo door OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:25

Gefeliciteerd! Ik heb ook in Breda gereden van het weekend (confetti als jury) maar moest al zo vroeg dat ik je niet meer heb kunnen zien. Succes nog in de L2 en daarna in de M1!!