Na een hoop tegenslagen,toch onze eerste wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

Na een hoop tegenslagen,toch onze eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 15:23

Zondag opende ik nog een topic van wel of niet gaan als je niet goed hebt voor kunnen bereinden op een wedstrijd.
Aangezien we de laatste 2 maanden van alles tegen hadden. Fout bekapt, schimmel, wolfstand die dwars zat en er uit moest. Toch deze week wat geoefend, lesje ingeplant... En onder het motto: we gaan voor de ervaring, niet voor de punten toch besloten om te gaan.
Eens moest de eerste keer zijn, en nou hoefde ik me niet zenuwachtig te maken over de punten Haha!
Haal ik haar gister uit de wei, een beide kanten achter de kaak een dikke bult. Scheve mond Meteen schoot er iets van droes door me heen, en gelukkig was de dierenarts op stal en stelde mij gerust dat het geen droes was. Of opgezette klieren, of verkoudheidje.
Moest een half uurtje rijden, als ze benauwd/hoestte, afbellen. Als de bulten verdwenen, gewoon gaan.
Na een halfuurtje waren ze verdwenen dus naderhand toch maar mijn tuig en alles netjes gepoetst. Witte voetje & staart gewassen, haar helemaal schoon op stal gezet, en op het bord geschreven dat ze binnen moest blijven.

Kom ik vanochtend bij stal aangereden, en dacht toch echt Meeb buiten te zien lopen. Kom de stalhouder tegen:"heb ze net buiten lopen"
Scheve mond maar ze moet mee...
Stalhouder schrok, verontschuldigde zich en rende de wei in, en gelukkig had ze nog niet gerolt, dus de schade was beperkt.
knotjes gemaakt, nog 10x denkbeeldig stof weggepoetst, haar nieuwe zweetdeken op, haar even lief toegesproken... en wachten op mijn ouders die met de trailer zouden komen.
Belt mijn moeder op:"ja euh, we staan nu even bij de garage, de remlichten van de trailer doen het niet, dus we zijn iesje later"
Scheve mond
Nog 10x denkbeeldig stof weggepoetst, alles gecheck, en na een kwartier waren ze er. Alles ingeladen, en Mabel liep de trailer in alsof het de normaalste zaak was Lovers

Daar aangekomen ging het nog even mis. Mabel zeiknat...
Ik was voor bij Mabel bezig en mijn vader deed de achterklep al open. En aan een kant de buis en toen vloog Mabel naar achteren, en liep ze los, zonder halster over het terrein Scheve mond
Dus ik er achteraan, mijn vader snel mijn hoofdstel gepakt, en dus halverwege op de parkeerplaats hoofdstel omgedaan en mijn vader geinstrueerd: vast houden!
De buis achterin bleek een pin afgebroken Scheve mond Maar het halster was gelukkig niet kapot. Het hing nog helemaal heen, en vast tussen de trailerlijnen. Dus hoe ze het nou heeft afgekregen Verward
Paard opgezadeld, transportbeschermers af, ik omgekleed, op naar de binnenbak.
Ze liep super gespannen, gelukkig was er niks ingelopen dus hadden we toch de tijd om wat los te rijden en veel te stappen.
Toen de ring in, even paniek om de gekke witte hekjes bij A, en dat ze alleen was, maar de rust was snel gevonden en naar mijn idee had de proef juist wat feller gemogen. En een hoop kleine foutjes, maar ik ben dik te vrede, Meeb heeft zich super gedragen Lovers

Uitgestapt, terug naar de trailer. Alsof ze nog niet genoeg gesloopt had, trok ze nog een halstertouw kapot, met het afzadelen. Maar ze liep weer zo de trailer op Lovers Haar wat zemelen gevoerd, de hemel ingeprezen en toen op de prijsuitreiking gewacht, aangezien dat nog maar een half uurtje duurde.

Ze begonnen met nummer 7 (van de 29) met 163 punten en nummer 1 had 167. Daarna werden de overige coupons op tafel gelegd, en ik zoeken... en ik geloofde eigenlijk niet dat ik mijn coupon had gevonden:
161 punten Bloos!
Ik schrok er toch wel even van, totaal niet verwacht!

Ons eerste winstpunt binnen!
Over 3 weken mogen we weer Haha!

En dan gaat er een hoop zooi reserve mee Clown

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 15:26

AAAAAAAAAAAAAAAAHHHH, wat ontzettend gaaf!! Van harte gefeliciteerd met jullie wp op naar de volgende OK dan! Haha!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 15:38

Super joh!! Onzettend gefeliciteerd!! Op naar de volgende 9

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 16:03

Super eef!!!
Echt geweldige punten, zeker voor de eerste keer!!!
Jullie komen er wel. Haha! Haha! Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 16:11

Netjes hoor, proficiat! Had je trouwens in Den Dungen gereden?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 16:28

Nee, in Uden. Aangezien ik bij de club in Heeswijk zit, kreeg ik een lijst met Uden/vorstenbosch/zeeland/herpen enz. En vond het makkelijker die lijst aan te kruisen dan zelf op geven Knipoog

De foto's staan hier: [HAW] wedstrijd foto's vanuit een andere hoek Haha!

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 17:04

Netjes hoor! Kei goed voor een eerste wedstrijd! Gefeliciteerd! OK dan!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 17:39

Super! Zeker voor je 1e x, gefeliciteerd!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 17:45

Whaaaaaaa super gaaf Eef Haha!
Gefeliciteerd Party!!
Nog maar 9 te gaan nu!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 18:29

gaaf!
echt goed!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 18:32

SUPER!! OK dan!
Echt gaaf joh!! Ik ga wel een keer mee als groom hoor Tong uitsteken! (ik bied mezelf gewoon aan, of je nou wilt of niet Haha!)

Nu maar hopen dat Mabel zich volgende keer toch wel iets beter gedraagt, zoveel slopen hoeft allemaal niet Ach gut Knipoog.

Op naar het Z Cool Haha!!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:34

Wat ontzettend goed van jullie !
Ondanks de tegenslagen toch nog zo'n goede prestatie neerzetten, daar mag je zeker trots op zijn
Geniet van jullie succes, en op naar de volgende Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:37

Super gefeliciteerd!
Op naar de L1!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:27

Goed joh, gefeliciteerd!!!

Zie je nou wel dat je het gewoon kan? Toppie gedaan!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 18:16

":) Dankjewel allemaal,
Ik zit nog steeds met een big smile Haha!

Tinne schreef:
SUPER!! OK dan!
Echt gaaf joh!! Ik ga wel een keer mee als groom hoor Tong uitsteken! (ik bied mezelf gewoon aan, of je nou wilt of niet Haha!)

Je bent van harte welkom En dat weet je best Haha!

Over 3 weken mogen we weer Haha!
En dan gaat er alles reserve mee, das toch wel een ervaring geweest, die we niet meer vergeten Knipoog

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 18:45

gefeliciteeerrrrddd!!!

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 18:48

GeFeLiCiTeErD!!! Haha!