coupon nodig voor progressief parcours

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

omarc

coupon nodig voor progressief parcours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 08:56

Als je gaat opgeven voor een wedstrijd stuur je coupons op. ALs je nou opgeeft voor klassiek en progressief parcours, moet je dan 2 coupons opsturen of gebruiken ze voor progressief een ander formulier??
misschien een stomme vraag, maar ja! Verward

MsCalifornia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 13:57

2 Coupons opsturen Lachen Moest ik in ieder geval wel altijd..

Succes alvast OK dan!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:19

1 coupon voor het klassiek en even een briefje erbij dat je ook progressief wilt starten.
Dat is hier iig altijd voldoende

Neem voor de zekerheid wel een coupon mee naar de wedstrijd, dan kun je hem altijd nog geven.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:34

gomir schreef:
1 coupon voor het klassiek en even een briefje erbij dat je ook progressief wilt starten.
Dat is hier iig altijd voldoende

Neem voor de zekerheid wel een coupon mee naar de wedstrijd, dan kun je hem altijd nog geven.

Idd. Je kan ook onder op de je coupon zetten dat je je opgeeft voor het 2e parcours.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:45

1 coupon idd, alleen voor het klassiek.

Hier in de buurt hoef je je vaak pas voor het progressief op te geven op de wedstrijd zelf, maar dat staat vaak wel in het vraagprogramma of je je al eerder op moet geven of niet!

DOCW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 02:01

?? ik stuur altijd maar 1 coupon op. Op de wedstrijd bij het inschrijven wordt gevraagd of ik dan ook progressief wil starten. Coupons zijn niet nodig, aangezien progressief niet voor winstpunten is. Er hoeft dus niets naar de KNHS gestuurd te worden.

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 23:55

me too, stuur ook maar 1 coupon op. Bij grote deelname willen ze progressief ook nog weleens laten vervallen. Bovendien telt progressief niet voor punten en hoeft daarom niet op officiele coupon