Ik moest vroeg op....nouw jaaa...half 7, uiteindelijk gingen we rond een uur of 8 weg...
Toen we in brummen aankwamen, heb ik meteen mijn pony uit de trailer gehaald en heb ik m nog ffies gepoetst enz. enz.,...
Toen gaan losrijden, dat ging opzich wel redelijk...De moeilijke onderdelen nog even geoefend en toen mochten we de ring in
Het was mijn allereerste keer m2, dus ik verwachte er niet teveel van!! Tot mijn grote verbazing verliep de proef heel erg goed! alleen de keertwendingen
...Daar had ik een 3 en een 5 voor...Uiteindelijk liep ik weer in de kantine (toen ik mn paardje in de trailer had gezet enz. enz.)...En meteen was de prijsuitreiking...
De m1 en de m2 deden ze bij elkaar in, er waren in totaal 6 deelnemers.
De 6e plaats was voor die en die....met 144 punten, ik zow tegen mn moeder van ooooooooooh ik ben in ieder geval geen laatste
...En steeds schoven ze een plaatsje naar boven, totdat ze bij de 2e plaats waren...En ik helemaal hyper!! Want er waren twee prijzen te verdelen! De 2e plaats bleek voor een ander meisje te zijn met 157 punten! DUS IK BLIJ! Kwas 1e!! had 158 punten! Helemaal blij!
Mn allereerste wedstrijd, dus ik glunderend mn prijs ophalen
...Dat was dus een perfect dagje!