Zelf heb ik tot 3 jaar geleden intensief wedstrijden gereden, maar daarna eigenlijk helemaal niet meer. Obelix heeft ooit 1 proef gelopen en dat was het wel zo'n beetje. Het dier is al wel goed opgeleid bij zijn vorige eigenaar, maar nooit echt veel mee op concours geweest.
Vanwege mijn angstverleden was ik heel benieuwd wat een wedstrijd rijden met mij zou doen. Daarom heb ik hem safe in het B gestart. Het bleek gelukkig allemaal heel erg mee te vallen.
Obelix was superbraaf en door de tips van de les van gisterenavond heb ik hem echt op ontspanning losgereden. In de ring was ie nog superfijn, alleen de bochten waren af en toe nog wat moeilijk te nemen (blijft lastig met zo'n groot paard). Angst was er totaal niet en heb dus een heerlijk gevoel overgehouden aan de proef.
We zaten met 24 in de ring en ik had niet echt verwacht dat ik prijs zou hebben. bij de uitslag bleek dat ik daar ongelijk in had. Ik was......... 1e met 170 punten!!!
Ik ben echt superblij en hoop dat het de volgende keren ook zo gaat!!

Ik moest vandaag werken in het safaripark, maar zat de hele dag met een big smile in de bus!!