VSN wie gaat erheen met één of meerdere paarden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 10:59

Wat is VSN?

memiro

Berichten: 459
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:00


Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:08

Citaat:
Reken maar na YES.............
En wel geen 6 jes, maar 7-ens zodat ie niet doormag.


Dat weten ze niet of ie met 7-es niet doormag. De limiet wordt pas na alle selecties bepaald.

Voor de rest lijkt me dat sterk dat er 1 die daar de sterren van de hemel loopt met allemaal 7-tjes naar huis gaat en een dweil met 8-en Haha!
Er wordt na de uitslagen genoeg vergeleken, en dan zou hier toch al wel eerder opspraak over gekomen zijn lijkt me Haha!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:30

Franske schreef:
Dat weten ze niet of ie met 7-es niet doormag. De limiet wordt pas na alle selecties bepaald.

Voor de rest lijkt me dat sterk dat er 1 die daar de sterren van de hemel loopt met allemaal 7-tjes naar huis gaat en een dweil met 8-en Haha!
Er wordt na de uitslagen genoeg vergeleken, en dan zou hier toch al wel eerder opspraak over gekomen zijn lijkt me Haha!


Keep on dreaming..........
Mij hoef je echt niet te geloven.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:35

Ik heb ook al eens geprobeerd uitslagen te achterhalen maar die kreeg ik mooi niet te pakken.
Dus de enige manier waarop je dat soort dingen dan als publiek zou opmerken is de hele dag er bij zitten en dan de punten bijhouden.
Maar ja; who cares wat jij ervan vindt of dat je het niet eens bent met de puntentelling.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:24

essie79 schreef:
Ik heb ook al eens geprobeerd uitslagen te achterhalen maar die kreeg ik mooi niet te pakken.
Dus de enige manier waarop je dat soort dingen dan als publiek zou opmerken is de hele dag er bij zitten en dan de punten bijhouden.
Maar ja; who cares wat jij ervan vindt of dat je het niet eens bent met de puntentelling.


Precies.
Jij snapt het.

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 18:05

Nou dit zijn dan toch jullie meningen, vraag ik me af hoe dat er dan nog minstens 2 paarden van particulieren bij de eerste 3 zaten vorig jaar van het springen. (Heb geen boekje meer, dus weet niet hoeveel totaal.)

Maar de mijne zal dan wel gewonnen hebben van die 3 omdat mijn vader lid is van de VSN Knipoog Zal jullie ff je zin geven Haha!

Ik vind het allemaal onzin Haha!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 09:13

Franske schreef:
Nou dit zijn dan toch jullie meningen, vraag ik me af hoe dat er dan nog minstens 2 paarden van particulieren bij de eerste 3 zaten vorig jaar van het springen. (Heb geen boekje meer, dus weet niet hoeveel totaal.)

Maar de mijne zal dan wel gewonnen hebben van die 3 omdat mijn vader lid is van de VSN Knipoog Zal jullie ff je zin geven Haha!
Ik vind het allemaal onzin Haha!


Ach, dat wil ik ook niet zeggen, maar ik vond het zo ontzettend sneu dat ze zo stiekum over uitslagen deden en ze niet af wilden geven.
Vond ik belachelijk.

xtvax

Berichten: 674
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 11:05

Hopen dat ze dit jaar wel de uitslagen bekend maken. Op de site van de VSN is wel een rubriek "uitslagen" opgenomen...dus wie weet.

Franske is vandaag als het goed is op de VSN in Oosteind....we willen wel verslag natuurlijk hè Frankse....ben erg benieuwd!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:13

xtvax schreef:
startlijsten staan op www.vsnhorses.nl

Denk je echt dat dat zo is?? Huilen Hmm, nou ja, ga er ook meer heen om te kijken wat ze er van vinden, zal allicht wel een beetje een indruk krijgen...hoop ik!



Ik bied je 5000 euro, zo op voorhand!!!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:15

x
Laatst bijgewerkt door janna op 11-06-22 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

jimmy

Berichten: 597
Geregistreerd: 21-09-04
Woonplaats: N'gein,bruchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:50

ja er zijn in houten twee dagen donderdag en vrijdag

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:19

xtvax schreef:

Franske is vandaag als het goed is op de VSN in Oosteind....we willen wel verslag natuurlijk hè Frankse....ben erg benieuwd!


Jaaa hier ben ik dan, beter laat dan nooit Tong uitsteken

Wel ik zal mijn titel dit jaar niet prolongeren met 28,5 punten mag de mijne 4 december op het hok blijven Haha!

Ik nam mee : Oklund x Indoctro x Ahorn. Springt super onder het zadel en los ook altijd.
Had ze dik been vanochtend , geweldig denk je dan, maar gewoon mee genomen, was gewoon rad.

Eerst op het harde lekker lauwtjes.
Toen onder het zadel op der dooie gemakske Haha!
Toen springen, even mesten als een koe, ik denk ow lekker virusinfectietje ofzo dus, daarom dus ook een dik been.
Maar daar sprong ze niet echt minder om dus dat is niet het excuus.
Mijns inziens sprong ze gewoon goed, niet iets bijzonders ofzo. Maar ze sprong zoals altijd los.
Maar ik was tevreden Haha!

Resultaat 28,5 punten dus Tong uitsteken

Waren maar 2 paarden met boven de 30 voor springen. En kan ik meteen enkele mensen hier gerust stellen, niet van leden van de VSN Tong uitsteken

1 een Voltaire met 32 punten.
en 1 Oklund met 30,5 punten

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 08:31

Wel paarden van vaders die eigendom (zijn geweest) van vooraanstaande leden.............

xtvax

Berichten: 674
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 08:35

Nou dan valt 28,5 punten toch wel mee, als de hoogste 32 en 30,5 waren?? Lachen

Je had er toch nog een mee?? of maar 1-tje?

Maarre bij hoeveel punten kun je een redelijke kans hebben dat je door gaat naar de finale? Want als het overal zo is, heb je misschien nog wel kans, of zeg ik nu iets heel stoms Bloos

En hoe weet jij trouwens de punten van de hoogste 2?? Verward de punten worden toch niet bekend gemaakt? Knipoog

DiantaM
Berichten: 11275
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 12:13

CGJ12 schreef:
Wel paarden van vaders die eigendom (zijn geweest) van vooraanstaande leden.............

Dit is toch niet serieus bedoeld???

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 13:30

Tulandro schreef:
Dit is toch niet serieus bedoeld???

Nee?

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 13:51

Dat hoop ik ook van niet zeg, sjezus als we zo achterdochtig worden kunnen we blijven doorgaan. Als je er was geweest had je gezien waarom die 2 de hoogste punten kregen viel weinig op aan te merken.
Makkelijk te typen vanachter je toetsenbord.

Citaat:
En hoe weet jij trouwens de punten van de hoogste 2?? de punten worden toch niet bekend gemaakt?


Uh zoals ik al zei druk overleg in de kantine Haha! Weet van de meeste springgefokte wel de uitslag.

En ik had er maar 1 bij overigens, andere was niet helemaal topfit.

En aantal punten om door te mogen is nu nog moeilijk in te schatten met zoveel voorselecties nog voor de boeg, maar denk toch wel minstens 30.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 14:01

Franske schreef:
Dat hoop ik ook van niet zeg, sjezus als we zo achterdochtig worden kunnen we blijven doorgaan. Als je er was geweest had je gezien waarom die 2 de hoogste punten kregen viel weinig op aan te merken.
Makkelijk te typen vanachter je toetsenbord.

Je moet DE SCHIJN altijd voorkomen........
Zo zag ik jaren gelden Nico Witte een partijtje JAZZEN doorsturen.


Man, als eigenaar van een dergelijk hengst zou ik er niet eens WILLEN staan! (al waren die Jazzen nog zo goed)

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 14:45

Nu heeft Mr Nico Witte een Polansky x Rolls royce eerste gezet in Oosteind is dat ook familie van Jazz??

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 14:56

olijfje25 schreef:
Nu heeft Mr Nico Witte een Polansky x Rolls royce eerste gezet in Oosteind is dat ook familie van Jazz??

Je mag deze redenatie nooit omdraaien.............
En de redenatie is ook niet topasbaar bij elk individueel paard.

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 16:21

Citaat:
Je moet DE SCHIJN altijd voorkomen........


Ok, ze mogen dus de paarden van jou geen hoge punten geven waarvan de vader in eigendom is van een lid van de vsn.
En de paarden van leden van de vsn mogen ook al geen hoge punten krijgen...

lekker eerlijk wordt het dan ja Haha!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 17:08

Laat ze eerst maar eens onafhankelijk de punten gaan geven in plaats van dat stiekeme gesmoes in de bak.
Het wordt nodig tijd dat ik eens even een spy-ear meeneem naar de VSN en de gesprekken opneem........

Gewoon alle 2 of 3 in een hoek, en dan voor mijn part een bordje opsteken.
Wordt het al een stuk eerlijker van.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 17:11

CGJ12 schreef:
Laat ze eerst maar eens onafhankelijk de punten gaan geven in plaats van dat stiekeme gesmoes in de bak.
Het wordt nodig tijd dat ik eens even een spy-ear meeneem naar de VSN en de gesprekken opneem........

Gewoon alle 2 of 3 in een hoek, en dan voor mijn part een bordje opsteken.
Wordt het al een stuk eerlijker van.


nou als jij denkt dat het zo in elkaar zit, doe je dat toch lekker Schijnheilig

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 17:15

rockey schreef:
nou als jij denkt dat het zo in elkaar zit, doe je dat toch lekker Schijnheilig

Jij snapt het ook.