Blokker kur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Michelle85
Berichten: 856
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Kwadijk / Utrecht

Blokker kur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 12:08

Hier ff iets wat ik mij afvraag:

KÜren in Noord-Holland zitten over het algemeen toch vrij snel vol! Zoals Spijkerboor en Waarland (alhoewel hij dit jaar niet doorgaat). In Blokker vindt op zaterdagavond 20 november waarschijnlijk een kuren avond plaats. Ik zeg waarschijnlijk omdat het nog lang niet vol zit!! Vooral de Z1 niet. Terwijl het een goede accomodatie is ( 2 overdekte hallen, een van 20 bij 60 en een van 20 bij 40), er is leuke prijzengeld te verdienen (eerste 185 Euro) en het is altijd erg gezellig en super druk met toeschouwers. En verder is het altijd goed geregeld, waarom geven mensen dan hier niet voor op ?? Verward Verward

[edit] Capslock uit titel verwijderd
Oscar [/edit]

wauweltje

Berichten: 264
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 12:15

Misschien omdat een kur maken nog niet zo eenvoudig is, en daar heel veel tijd in gaat zitten?
Inderdaad valt mij dat ook op, de belangstelling is niet zo groot als je zou verwachten. Het valt mij ook op dat de publieke belangstelling steeds minder wordt. Ik zou niet weten hoe dat komt, ik mag altijd graag kijken.

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 14:28

Misschien meer reclame maken voor de kur in kwestie?

Ik ken Blokker, heb ik een keer Noord Hollandse kampioenschappen gereden. Mooie accomodatie.

Michelle85
Berichten: 856
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Kwadijk / Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 20:14

Wat dat reclame maken, daar gaat een hoop geld in zitten en ik (ben niet van de vereniging maar vroeg het me zelf gewoon af) denk dat de vereniging gewoon vind dat er vanzelf mensen op af moeten komen. Of dus mond tot mond reclame! Maar ja vorig jaar hebben ze mensen gewoon opgebeld van: zou jij mee willen doen? Ja dat gaat toch wel erg ver vind je ook niet?

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:58

Mensen opbellen, tja dat zou nou niet bepaald mijn ding zijn. Ik denk dat dit ook geen goede reclame is voor de vereniging en het concours zelf. Reclame maken hoeft echt niet zo duur te zijn. Kijk de wedstrijd staat al in paard & sport, dus echte advertenties te plaatsen hoeft nou ook weer niet. Je zou het op internet kunnen doen. Maak een eigen site van de vereniging (als ze die nog niet hebben) en link die bijvoorbeeld weer door naar en van hippische sites. Je kunt ook reclame maken hier op bokt bij de Links of Commercieel ofzoiets. Print flyers en deel ze uit op de overige wedstrijden. Lachen

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 22:25

ik kijk ook altijd erg graag naar een kur, alleen weet nooit waneer ze zijn........ als dit duidelijker is, zullen er ook wel meer toeschouwers zijn....

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 14:30

Jammer dat ik mijn startkaart nog niet heb. Het begint al aardig bij me te kriebelen. Volgend jaar doe ik zeker weer mee....