Nederlands studentenkampioen !!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 15:06

Heeej das gaaf!!! In Utrcht hebben we geloof ik ook een paar studentenverenigingen, de enige die ik ken is de Sollysel. Ik ben er geen lid van geworden omdat ik nog gewoon een eigen paard heb, maar voor "paardloze" studenten die toch in de sport willen blijven is dit echt gaaf!
Superknap hoor, om op een vreemd paard zo een proef neer te zetten!
Ze zijn geloof ik wel bezig met een vereniging voor studenten met een knhs startkaart.. maa weet er niet veel van..

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 10:53

Dank jullie wel!! Lachen
Fleury schreef:
En hier weer vanaf de universiteit Gefeliciteerd!
EEEcht super dat je zo een M proef neer kunt zetten als je er nog nooit op hebt gereden!
Maar ik heb dan wel een vraagje. Als er Z-ruiters bij jullie in de M1 rijden, waar zou ik dan moeten met mijn nog nooit wedstrijd ervaring?

Het leuke is dat iedereen op elk niveau echt mee kan rijden, zo rijden er in de Ba mensen mee die nog maar een half jaar paardrijden ofzo en in de Lb/M rijden Z-ruiters mee! Voor ieder wat wils dus! Haha! Jij zou dus gewoon in de Ba maar misschien ook wel Bb kunnen rijden!

zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 01:42

@ Passionato: wat bedoel je precies met "een vereniging voor studenten met een KNHS startkaart"?

We (bestuur van de Nederlandse Studentenruiters) gaan 11 oktober weer op stap naar Ermelo, om te kijken wat de toekomst is van de studenten binnen de KNHS. Er zijn wat plannen om te kijken of onze punten ook voor landelijk mee kunnen tellen oid, maar dat is allemaal nog heel erg prematuur en eigenlijk kunnen we daar nog niets op zeggen...

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:47

Gefeliciteerd! echt super gaaf! Jammer genoeg hebben ze in Leiden geen studenten rijvereniging, anders was ik er zeker lid van geworden!

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 21:07

super gedaan joh!
Waar was die wedstrijd? Toevallig in Cadier en Keer?

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 14:17

Ja, was bij Manege Cadier en Keer Lachen
Hanneke_S, volgens mij is er wel een vereniging in Leiden, maar dat is een sub-vereniging van Minerva (als ik het goed heb Knipoog )
Bedankt allemaal!

zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 23:48

@Hanneke-S: in Leiden zit de Leidsche Studenten Caroussel Vereeniging, inderdaad een sub van Minerva. Ze hebben een site (te vinden via www.paardensport.nl/sns)