En dat een robuuste ijslander nooit zo hoog zal scoren als een soepel dressuurpaard...
Maar hij ging in ieder geval goed in de linkergalop, dat was mijn grootste 'angst' (wel 1 punt aftrek omdat ik om dat te bereiken een ietsje buitenstelling vroeg
), geen grove fouten. Ik had 152 punten. (Ik deed O-B)Verder nog springen, dat ging echt bagger, ik vond het jammer... Rusk vind het allemaal niet eng dus voor weigeringen enz. was ik niet bang, maar met inspringen weigerde hij ineens voor een gewone oxer...
En de tweede keer gooide hij de eerste balk van de oxer eraf... Hij sprong bijna het hele parcours heel raar en wiebelig, en bij de dubbelsprong sprong hij zo'n beetje door de tweede sprong heen... (een voor- en een nadeel is dat, een paard dat niet bang is, nml ook niet om de balkjes aan te tikken
) Verder nog 3 tijdsoverschrijding dus in totaal 7 strafpunten... Hij had echt z'n dag niet leek het wel... de dressuur vond ik dus nog wel meevallen. Ik zelf, en Rusk (ijslanders worden vrijwel nooit in dressuur en springen uitgebracht) zijn ook pas sinds mei lid en sinds mei serieus aan het dressuren en springen... Dus ach, wat dat betreft ging het nog best wel okee. (dressuur wist ik dat we het nog niet goed kunnen, maar springen had ik toch wel iig geen balken van verwacht, ik twijfelde nog of ik harder moest galopperen maar ook dat weet ik voor de volgende keer weer!) Zowiezo deed Rusk raar, want voor de sprongen ging ie ineens heel langzaam en dan sprong ie raar. 
Nou ja, niet teleurstellend voor een eerste wedstrijd maar natuurlijk had ik wel gehoopt dat ie iig het springen zou doen zonder balken.
Er waren ook nog allemaal aardige mensen... Een meisje van m'n ponyclub: "hoe ging 't?" (na dressuur) ik: "mja, wel goed op zich..." (alles is relatief, ik verwachtte nog minder
) zij: "jammer."Enne toen ik met Mel (ik zat achter 't zadel en zij erop) samen op Rusk zat kwamen we langs een paardenring van de dressuur, en toen keken een paar van die meiden ons aan en zeiden zo van, "die gaat zeker naar de pony's." (alhoewel dat niet aan m'n knol ligt maar aan mijzelf.
)

Ik heb zelf ook nog wat foto's. Een waar ie die hindernis omkeilt, en twee die lijken op weigeringen. 

)