We hadden ons al opgegeven, en ik wil het ook wel gewoon proberen, maar het gaat dus nog steeds niet zo lekker als voor de vakantie. Het echte tegen de hand zijn is er wel weer wat af gelukkig, maar ze is nog wel taai in haar lijf en houd vooral rechts vast als we linksom rijden en valt dan naar binnen (rechts is hol, links is bol)
Kan iemand mij wat tips geven hoe ik ondanks de problemen waar we nu mee zitten er toch het beste van kan maken als we straks onze proefjes moeten rijden? Wat zijn speerpunten van een jury? Kan ik haar net iets voor de loodlijn laten en dan wat minder rond maar stiller, of moet ik haar toch proberen ronder te laten lopen, met daarbij meer kans op een onrustige aanleuning? Wat is belangrijker? De afwerking van de proef met de onderdelen? Of hoe de pony loopt?
Ik start overigens tussen de paarden... En heb in totaal 2,5 keer per week les van ervaren mensen. Het moeilijke op het moment is dat ik meerdere "kapiteins op het schip" heb (clubles, privéles en de eigenaresse waarbij ik ook elke week privéles rijd) en ze elk hun eigen ideeën hebben. Normaal vult het elkaar prima aan, maar nu is het even tegenstrijdig op bepaalde punten.
Ze verwachten alle drie dat ik gewoon even door dit dipje heen moet en het een fase is, maar ik wil wel graag die proefjes zo goed mogelijk door zien te komen

Dus wie heeft er tips hoe ik er het beste van kan maken?