Ik dacht dat hier al eens eerder een topic over was, maar ik kon hem(via de zoekfunctie) niet meer vinden, dus hierbij maar een nieuw topic! Wie rijden er allemaal mee op 25 september te Ermelo? De inschrijflimiet is inmiddels bereikt, dus het moet bekend zijn wie allemaal meedoen! Er worden ook altijd hele mooie foto's gemaakt(sowieso van het springen), maar hier hangt dan ook het bijpassende prijskaartje aan!

Ik heb me ingeschreven voor het Z springen met mijn pony Kimberly. Kim is een Roy x Anydale Nico x Robijn x Oosterbroek Arthur. Ik spring in de categorie E mee(zal waarschijnlijk wel in handicap zijn met D..) en ik moet dus over 1,20 knallen!

Een halfzusje van mijn pony doet ook mee(Brandy XIII x Anydale Nico x Robijn x Oosterbroek Arthur) met haar amazone Anita Senneker. Zij doet mee in het springen: klasse B, cat D en bij de 5/6jarige sportpony.
Ik hoop dat ik eens wat bokkers kan meeten! Misschien is het leuk dat als je hier reageert, je ook even wat info vermeld over je pony en in welke klasse je rijdt!
Tot ziens!

(Foto van de New-Forest Sportdag 2003 in de klasse M