[JV]Verschil tussen jureren bij pony's of paarden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elllis
Berichten: 2745
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:13

judithh schreef:
deze pony is 114cm dus wel degelijk een A-pony en heeft in de catagorie M1 gestart wel inderdaad in handicap aangezien deze klasse een L2 proef rijd wat gezien wordt als M1 bij de A/B pony's



Volgens de regelementen mag het niet ik vindt het heel raar maar goed en gebeuren natuurlijk wel meer rare dingen.Ik denk dat als ze er achterkomen ze toch echt een probleem heeft!!!

judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:21

het zal wel!, heb hier geen zin meer in eigenlijk.

elllis
Berichten: 2745
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 20:18

judithh schreef:
het zal wel!, heb hier geen zin meer in eigenlijk.



Ik vindt het ook prima hoor maak mij niet uit !!!
Ik schrijf alleen wat er in het regelement staat en al zal er een E pony in meelopen het zal me eigenlijk een worst wezen! Schijnheilig

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 23:38

volgens mij worden de pony's wel makkelijker beoordeeld, als een vriendin van mij met haar pony (D) een proef rijd (L1) die ik nog niet eens zo dramatisch doe en zij heeft 150 punten en ik 143 en dezelfde jury en alles op band, vind ik toch dat het bij de pony's makkelijker is. een ander meisje rijdt op een B pony, en rijd haar eerste wedstrijd 4 winstpunten en de 2e 5 winstpunten, beetje overdreven en nu de L1 voor haar heeft ze 9 winstpunten in 3/4 wedstrijden.

Yoghurt
Berichten: 264
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 16:36

Ik heb M2 gereden bij de pony's, en daarna ben ik met deze E-pony bij de paarden M2 gaan rijden. Dat heb ik geweten, dat is echt pittig. Bij de pony's is de verzameling en impuls niet zo belangrijk als bij de paarden. Bij de paarden willen ze zien dat je paard meer verzameld is, echt het voorportaal voor de Z. Dat vond ik bij de pony's een stuk minder. Ik heb een klein paard (geen pony-type, het is gewoon een KWPN) maar toch heb je wel eens jury's die toch liever een 'echt' paard zien.