) en Mike besloot dat dat toch wel een polderkabouteratribuut was en sprong elke keer dat ik in die hoek kwam weg, maar ik deed net of ik gek was en bleef gewoon mijn proefje rijden. Hij was een tikje gespannen wat resulteerde in een fout in mijn contragalop( 2 wissels gesprongen) en het halthouden en groeten ging niet van een lijen dakje. Ik had zelf rond de 160 gedacht te hebben.Toen de kur ( in de buitenbak waar hij een jaar geleden alleen maar in aan het staken was, dus ik had zelf een beetje de bibbers na het schrikken in de gewone proef) ( die was op het gras) Maar hij keek nergens naar en was echt superbraaf eigenlijk geen grote fouten.
Toen de prijsuitreiking: Ik was in mijn gewone proef derde met 189 en bij de kur ook derde met 69.01% ( ook nog 25 euro gewonnen
Er reden ongeveer 14 mensen mee waarvan een aantal de kur hadden laten maken, terwijl ik mijn kurtje zelf in elkaar had geflanst!!! en ik had een 7.5 voor de muziek! Het is een beetje een lang verhaal geworden maar ik ben zo trots op mijn paardje

Ik heb nu al zin in 11 september!!

. Volgende keer start je maar gewoon ergens midden in de stad, dan heb je daar ook geen last van
) was de videocamera erbij ingeschoten!! Jullie hadden nog wel een leuk stukje voor me gemaakt!! ( je moest een verhaaltje inleveren voor je kur, maar ik had s'morgens betaald en toen waren de blaadjes er nog niet..... dus had mijn fanclub besloten dat ze wel een leuk stukje gingen schrijven
Het is een medley van de Lion king en het paste gewoon precies!!!! Er zit een draf gedeelte een mooi stapgedeelte en daarna een flink stuk voor de galop in en het duurde precies lang genoeg......Het was alleen een midi bestand wat omgezet moest worden naar een wav bestand dus het heeft wat moeite gekost. Het was de bedoeling om de kur alleen in Wassenaar te rijden dus vond ik het zonde om daar speciaal een kur voor te laten maken. Ik reed er daar ook winst mee dus ik dacht ach nog 1 keertje dan maar! Maar daarom had ik dus een beetje rode wangetjes want het mag natuurlijk eigenlijk niet.......