Commentaar landenwedstrijd springen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 16:52

liberty schreef:
Ik vond hem best wel oke hoor, Frits Lachen

Deed het best netjes, en over techniek had hij het ook wel, hij zag wel heel erg dat die Japanse echt slecht reed :n En achtergronden vertelde ie ook wel


Dat kon zelfs een blinde nog zien. Arm paard

Ik vond zijn commentaar bar en bar slecht. Ik heb weinig gehoord over afstamming van paarden. Dat een paard met Z achter de naam van Zangersheide komt is natuurlijk geen verassing meer.
Verder kon hij alleen maar melden dat bepaalde ruiters niet thuis hoorden op dat toernooi enz enz
Kortom een hoop gezwets. Erg jammer.
In plaats van ruiters afzeiken had hij ook wat kunnen zeggen over hun achtergrond en de afstamming van hun paarden en hun prestaties. Of hun technieken.
En dan niet "Dit is slecht", maar echt duidelijk commentaar.

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 16:53

Dat Japanse paard moet wel een bek van beton hebben zeg. Ze hing er met volle overgave aan en hij had nogal wat ijzerwerk in zijn mond hangen.. Scheve mond

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 11:24

Hebben jullie die commentator ook gehoord toen een van de springruiters (weet niet meer welke) in de finale over die sloot moest?

GAS!!!! riep die comentator. Dikke lol toen!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 11:30

Hahah hij noemde net zoals boven de waterbak de sloot *LOL*

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 11:36

ik kijk er gister live nara was er een belg klaar weet niet meer welke, hoorde ik hem zeggen l*l tegen ze paard

Annemiekbram

Berichten: 3529
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: Twente!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:42

hej ja die frits nog wat is mie een gehaktbal!!! Scheve mond
hij was ook de comentator van de scroder masterclass in tubbergen!! dat was suppererg... ging die un beetje de ruiters afleiden onder ut parcour wij hebbe het geluid uitgezet!! toen gerco moest zei die amaal dinge dat ze geen prijs meer konde hale enzow!! Scheve mond dat zeg je tog niej!!! vage kearl....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:32

manzano schreef:
Ik heb vanochtend ook wel gelachen. Het is inderdaad slecht commentaar en hij haalt alles door elkaar, maar toch soms ook wel geinig.
"Daar komt ie binnen! Nou zult u denken; wie is ie? Nou dat is roderigo Pessoa"
Moest echt wel lachen toen *LOL*


Ik lag ook helemaal dubbel om die uitspraak ja!!
Ach, ik vind zijn commentaar bij het springen op zich wel meevallen, de dressuur is veel erger!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:34

Nou, Hans Eijsvogel vertelde nog wel eens wat over de afstamming en wat meer technische zaken.

Deze man doet net of zijn de luisteraars en kijkers bixie ruiters en dat vind ik jammer.

Soms hoorde ik Hans er door heen praten, misschien kunnen ze voortaan overschakelen op zijn microfoon.