Ff mijn verhaal vertellen over vandaag
Om half 7 vanochtend ging de wekker, ik kwam wel met moeite uit me bed maar toen ik d8: ow ja kampioenschappen en was ik weer helemaal wakker!
Gister werd er bepaald wie dr vandaag over mocht kampen zoals ze dat dan noemen.Gister was ik 1e met 178, dus ik was al superduper blij met die hoger punten!! Dus rond 9 uur waren we al in Hoogland. ik hoefte pas om 11 uur te rijden dus ik had nog lang de tijd. Even lekker rond gelopen en een praatje gemaakt met een paar mensen. Dus ik rustigaan Soraya uit de trailer halen en ja hoor, t begon te regenen. Dus ik opzadelen, al zeiknat maarja. Even lekker losgereden al helemaal doorweekt en toen de ring in, en toen begon te gieten! Net als ik in de proef zit nauurlijk!
T proefje ging aardig goed alleen een fout in t wijken wou ze niet meer opzij, ze was niet goed aan me been. En de rest van t proefje ging opzich wel goed maar die dag daarvoor vond ik dr beter lopen! Ik snel afzadelen al me natte zooi uit. Dus ik 3 uur wachten (de prijsuitreiking was pas om 2 uur) Dus de hele tijd hardstikke zenuwachtig! Dus toen eidelijk de prijsuitrijking.. Waren we gewoon 1e!
Dus ik weer helemaal blij! Maar ik was natuurlijk nog wel nieuweschierig naar me punten dus ik me coupons ophalen, had ik 185 en 186 punten!
Ik geloofte me eigen ogen niet! Ik vond me proef goed gaan maar zulke punten had ik echt niet verwacht!
Dus ik ben weer helemaal trots om me pony!
Foto's komen waarschijnlijk later nog
Sorry voor t lange verhaal!
X Danielle
Geniet ervan!