Nu CH Haulerwijk al weer afgelopen is, tenminste voor de B en L, vroeg ik me af wat jullie hadden gereden.
Ik moest 2 keer een B dressuurproef starten en naar mijn idee ging het heel netjes. De jury dacht daar anders over, en ik had 1 x 152 punten en 1 keer 147 punten. Zelf vond ik dat ik, in vergelijking met mijn laatste wedstrijd, waar ik 151 en 156 punten had, veel netter reed. Ik had zelfs 2 keer de goeie galop te pakken terwijl ik dat toen niet eens had.
Op mijn protocol stond dat ik heel netjes op mijn paard zat
en dat ik mijn overgangen naar de galop vloeiender moest doen. Verder moest ik haar meer laten vertrekken bij de overgang naar de draf. Ook wil de jury meer stelling en buiging zijn. Kortom weer genoeg puntjes om aan te werken voor de volgende keer.Maar ja, paardrijden blijft altijd een jurysport! We gaan gewoon weer hard trainen voor de volgende wedstrijd in september.
:D
Ik heb jou volgens mij niet gezien, en verder ook niet zo heel veel bokkers.. we moetne volgende x maar eens ergnes wat afspreken, 12 uur bij de snacktent ofzo
en vandaag dus 1tje gemist) Maar in 6 wedstrijden naar de L1 gaat toch heel snel
Nu maar hopen dat we daar ook zo lekker doorheen vliegen 

en die 142 vergeten we gewoon