...Wat een dag wat een dag zeg

Dan heb je zo'n goede voorbereiding en alles optijd klaar en geregeld...wil je de trailer pakken...ontbreekt de stang aan de achterkant

Dit wil je niet weten....ik had dus van de week mijn trailer uitgeleend en die persoon was dus fijn de stang vergeten mee terug te nemen!!!!

Ik dacht dat ik gek werd...na die persoon te proberen te bereiken...wat dus niet meteen lukte....zijn we dus op zoek gegaan naar nieuwe oplossingen...probleem was, er stond wel een tweepaards trailer maar mijn auto mag dat dus niet trekken...dus opzoek naar iemand die wilde rijden....en nee

Het zadel en de kalkoenen had ik er al op zitten en in gedraaid gelukkig en om 14:20 zat ik dan op Tamor

Helaas dus te weinig tijd om hem in te rijden en te laten wennen aan de omgeving en kon dus met een hele ongeconcentreerd paard de ring in.

Gelukkig vond hij de latjes niet zo verschrikkelijk eng en wende hij daar snel aan maar helaas gebeurde er teveel tijdens de proef om ons heen zodat hij erg vaak zijn kop de lucht in gooide en zich eigen erg groot maakte.
Spelende kinderen in het bos aan de overkant....mensen die aan kwamen wandelen met klapstoeltjes..klapperdeklapperdeklap die pal voor mijn ring eventjes uitgebreid er voor gingen zitten....het zat dus totaal niet mee

Hoe verder we in de proef reden hoe beter het gelukkig ging maar ooooooooo wat heb ik er de balen van dat ik er niet heb uit kunnen halen wat er in zat

Onze eindscore was 147 punten en goed voor een 15e plek.....en ik heb er echt een naar gevoel aan over gehouden zeg....
Deze dag was niet voor mij bestemd

Voor mij is de Kampioenschap ook letterlijk en figuurlijk in het water gevallen

In iede geval neem ik het Tamor niet kwalijk want die kon het ook allemaal niet helpen, hij is nog jong en dan in een vreemde omgeving meteen het uiterste van hem verwachten is gewoon onmogelijk...ik ben wel blij dat die persoon nog voor me wilde rijden maar had liever gehad zoals ik het allemaal gepland had....maar ja wie gaat er nu vanuit dat je achterbalk weg is van de trailer

Primadonna