Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Bij veel combinaties lukt dat al niet eens, laat staan wanneer je dus echt naar de zijgangen gaat.... Als de boel dus niet normaal voor elkaar is, zie je al snel problemen bij bijv SchBw..... al zou je het 6 x in een proef doen, steeds weer een 4 of 5.
Chronos schreef:Je hebt in de 27 ook hele korte wendingen en een beetje vaag B keertwending naar links dan X halt en atw en dan aandraven E rechterhand en dan weer gelijk naar de stap om op H weer een keerwending te maken ....
Aan de ene kant vind ik veel overgangen wel fijn, Boas wordt snel lui en hierdoor moet hij er wel bij blijven.
SB, halve grote volte, SB. Van hand veranderen, SB, halve grote volte, SB
kadans16 schreef:Het gaat me er niet om dat het te moeilijk zou zijn, maar meer dat de proeven in niveau zo verschillend zijn en dat in die ene het zwaartepunt zo op het schouderbinnenwaarts ligt!Ik vind het wel goed want de overstap naar het M2 is behoorlijk en als je dan zo onvoorbereid met simpele proefjes overgaat dan val je echt in een grote dip!!

Ctal schreef:Dat ligt aan jezelf en je pony.
En het is toch duidelijk n stapje moeilijker dan de L2.
Want dat was n beetje zitten en rondsturen.